יום שבת, 31 במרץ 2007

למה אחרים כן ואני לא?

שאלת את עצמך מתי שהוא למה בחורים אחרים מצליחים כל כך עם בחורות אפילו שהם ניראים פחות טוב מימך?

ואתם מרגישים שלכם מגיע יותר?תמיד אתם מתרגילים דברים אם זה בעבודה אם זה בלימודים ולגבי בחורות אף פעם לא חשבת לתרגל? תאמינו לי שזה גם סוג של אומנות! גם בתחום הזה אנחנו יכולים לתרגל ולהצליח בגדול.

המטרה של הבלוג הזה שתיהיו מומחים ותוצאו עם הבחורות הכי מושכות והכי חמות~

כדי לצאת עם בחורות לא צריך להראות הכי יפה שבעולם וגם לא צריך שיהיה לך אבא עשיר או ארנק מלא בכסף עד כדי כך שהמכנסים שלך נ ופלים מימנו. מה שאתה צריך זה כמה עצות מועילות כדי לימשוך בחורות וכמה משפטי פתיחה,והיא כולה שלך. זה הבלוג שיפתי לך את הסודות של הנשים ויעזור לך להתקדם עם הנשים הכי יפות שרק תירצה. הטיפים והמלצות שתיקבל מהבלוג הם באו מניסיון של שנים וממחקרים שנעשו. אספתי את החומר הרב מהרבה מקורות וליכדתי אותו עבורך, ישנם מאמרים שתירגמתי. וכמובן כמה מחקרים שעשיתי בעצמי.

בואו נעובר לנושא הראשון, זכרור שנשים הם לא כמו גברים. יש להם חשיבה שונה חלוטין! כימעת לכל הגברים הדייט הכי מושלם הוא שהבחורה תיהיה מהממת, אם יש לה גם אישיות נחמדה זה בונוס ...

בשביל הבחורה הדייט המושלם זה הבחור שידע להעריך אוותה, להביא לה מחמאות,יאהב אותה ולידו היא תרגיש בטוחה. נישמע כמו אופנה ישנה? דבר זה אמתי לחלוטין! בהחלט אין זה שולל את הדבר שנשים חושבות גם על סקס וגם על המראה הגיברי אך זה בתוספת. נשים שואפות לקשר נחמד ולבחור שיהיה איתם נחמד, במקום בחור אגריסיבי וקר. זכור אל תנסה לנמק על סקס או לדבר על זה בפעמים הראשונות דבר זה יראה לבחורה עד כמה אתה נואש לזה והיא תידחה אותך.נסה להיות אכפתי וחברותי וכל מה שאתה רוצה להעניק לבחורה זה אהבה. הסוד הראשון זה להביא לבחורה מה שהיא רוצה ולא מה שאתה חושב שהיא רוצה!

מה בחורות מחפשות?רוב הבחורות מחפשות את הדברים הבאים אך אין זה כולל את כולם:

-יושר

-הומור

-קשר עיין

-חיוך

-אישיות

-ביטחון

-בגרות

-רגישות

בפוסט הבא---תגלו עוד סודות שיעזרו לכם לכבוש כל בחורה!

יום חמישי, 29 במרץ 2007

המלצות לצעד הראשון

תמיד הצעד הראשון הוא הקשה ביותר והוא הצעד שאנו חוששים מימנו. אכן קשה לעשות זאת כאשר יש לפניך בחורה שפשוט מבט אחד מימנה מטריף לך את החושים, שלא לדבר על להתרכז. כאשר ראית את בחירת ליבך תיגש בטיבעיות ובאטיות תוך התנהגות נורמלית לחלוטין, נסה להפגין ביטחון והימנע מכך שיבחינו כי אתה חושש.

עם חיוך על הפנים וביטחון מופגן שאלה שאלה או שניים. זאת לא חייבת להיות דווקא שאלה יכול להיות למשל הכרות או כל דבר אחר. למשל אם אתם בסביבה של פאב או באר תוכל לגשת לבחורה ולהגיד לה שלא הצלחת להתגבר על עצמך ולא יכולת לאבד את ההזדמנות חייך לפספס בחורה של פעם בחיים. לא תמיד שאלה עדיפה למשל בחדר כושר אם אתה רואה שבחורה לא מסתדרת עם מכשיר זה או אחר תמיד תוכל לעזור לה וליעץ כיצד לעשות זאת נכון. בהידברות נסה להיות כריזמתי אכפתי ומקשיב לדברי הגברת. הינסה להימנע ממבט ישיר בעינייה, אל תראה יותר מידי התענינות באישה. תבדוק האם יש בינכם כימייה והאם אכן מעניין לדבר עם הגברת, איתכן שמראה הראשוני יכול להטעות. אם אתה רואה שאכן הגברת נורא מענינת ואתה מעוניין להמשיך ולנסות לכבוש את ליבה, אז באמצע השיחה איכן שהשיחה הגיע לשיא, תודיע שאתה חייב לעזוב. לפני העזיבה תוכל תמיד לשאול את פרטיה. אם הבחורה הביא לך סימן שיש לכם סיכוי . אם לא או שהיה תרוץ אל דאגה לא חסרות בחורות. תמיד תיזכור שאם זה לא עבד , לא הפסדת דבר. רק הרווחת ניסיון וגם נהנת.

נקודות להדגשה

*חיוך

*ביטחון

-טיבעיות

יום שני, 26 במרץ 2007

צעדים בסיסים להצלחה

בפוסט הזה נעזור לך להצליח בכמה שיותר דיטיים. נקודות שיוזכרו בהמשך הם הנקודות שעזרו לך במהלך הדיטיים. האם זה דורש תירגול??? ---> כמובן!!! תמיד תיזכר שעם כל תרגול אתה שואף לשלמות ובכך נעשה מומחה יותר. האם אתה הולך להנות? כמובן!
ראשית כל אתה חייב לזכור שאם אתה קורא את הבלוג עליך להיות בעל גישה חיובית ואתה חייב להאמין שתצליח, למה? כי אין סיבה שלא!
עכשיו תיתאר לעצמך את התמונה הבא. מישהי באה אלך ומנסה לומר משהו והיא מאדימה, אתה מנסה לקלוט משהו אבל לא מבין כלום. ככה נשים מרגישות כאשר הגבר הוא ביישן ואין הוא בטוח כלל במעשיו. אם אתה בישן אז נסה להשתחרר וללכת ברחוב נסה אף לפתח שיחה עם בחורות ללא כל מטרה, אלה כדי לעזור אומץ בלשוחח עם נשים. כאשר תעשה את הפעולה הזאת מספר רב של פעמים תרגיש חופשי בלדבר עם נשים ללא שום מגבלות. גרום נוסף שעוזר, בחורות נוראה נימשכות אל הבחורים שמעניקים להם ביטחון. רוב הנשים מצפות שהגבר יעניק להם ביטחון, ככה גם ניתן לראות זה בטבע כאשר הזכר נילחם בעונת הזיווגים שלו עם זכרי אחרים ובכך הנקבה שבוחרת את הזכר החזק ביותר מגדילה את הסיכוי להשרדות דורות הבאים. ככה שאם תראו לאישה שיש לכם ביטחון עצמי(אך לא מופרז) דבר זה מאוד יעודד את הבחורה להיות איתכם בקשר.
החשיבה שלך מאוד חשובה. רוב הגברים תמיד חושבים שלילי שלא יצליח להם שום דבר עם אישה יפה, דבר זה סוגר הרבה מאוד דלתות לבחורים הללו. אם תחשוב חיובי ותאמין אז זה יקרה. כאשר הגישה שלך תשתנה ביחס לנשים אתה תיהיה משוחרר וככה השיחות עם המין הנשי יזרמו טוב יותר. שיטה נוספץ שתעזור היא בכך שתיפתח שיחה עם בחורה שנורא אהבת ואז באמצע הנושא הכי מעניין תגיד שאתה חייב לעזוב דבר זה ימשוך נורא את האישה אליך. רוב הסיכוי שהיא תירצה להשאיר את המיספר הפלאפון שלה בכך שתוכל ליצור איתה קשר. טעות נפוצה הבאה שברגע שתיקבל את המיספר תירצה להתקשר למחורת, אני אישית ממליץ להתקשר אחרי יומים כדי שלא להראות לבחורה שאתה נואש או שאתה לחוץ. תמיד תיזכור הרכבת לא בורחת וגם יש שפע של בחורות אחרות שרק מחכות להזדמנות להכיר אותך.

תאמין---->תתרגל---->תצליח

יום ראשון, 25 במרץ 2007

שגיאות נפוצות

חלק א

שגיאות נפוצות

1)קינאה- כן כן חברה הבעיה הראשונה שלנו היא קינאה. כאשר אנו רואים גורם מאיים אזי מתחילים ישר לתפוס קינאה ושינאה. וזה בעצם מראה על חולשיתינו ועל כך שהאחר הרבה יותר טוב מאיתנו. לרוב אנו מפתחים קינאה כאשר אין בכך צורך כימעת, גורם לריבים מיותרים. גורם לנו להיראות טיפשי. נשמים אוהבות גברים שבטוחים בעצמם ושלמים עם עצמם. לכן אין טעם להריגש מאוימים.

2)נידנודים מיותרים- בהיבזדות הקשר אנו הגברים מתחילים ישר לנדנד לאישה באין ספור הודעות ולהגיד כל הזמן את הרגשתינו. אין הדבר נכון. ככל שמנדנדים יותר גורמים לאישה לאבד חוסר עניין ובכך היא מתרחק עוד יותר. הנשים אוהבות נורא בילבול, בכך שאנו מנדנדים אנו נותנים לאישה ישר להבין עד כמה אנחנו מעוניינים בה. דבר זה גורם לנו להיראות שקופים לחלוטין ובכך האישה מאבדת עניין. נכון שיש התלהבות מהעניין אך אנו נינסה לשמור אותה בתוחיינו. תנו לאישה קצת רווח בחייה, תראו לה שאתם יכולים לחיות גם בלעדיה. אל תרכזו את חייכם מסביב לחייה. תתנו לאישה קצת לחשוב עליכם, בכך שאתם יוצרים קצת מירחק בינכם זה גורם לאישה להתגעגע ולהרגיש עד כמה היא לא רוצה לאבד אותכם.

3)פינוקי יתר-בשלבים הראשונים אני מציע לא לפנק את האישה יותר מידי. כי הקשר רק נוסד לכן עדיף להימנע מלקנות מתנות יוקרתיות. בקניית מתנות ולהיות כל הזמן אכפתי זה מרחיק את האישה, ובכך זה מראה לה עד כמה היא חשובה לנו. דבר היכול להרחיק אותה או שאנו יכולים בקלות להיות "הידיד הכי טוב". לרוב הנשים אוהבות את "הגברים הרעים" אלו שלא מראים לאישה שהיא חשובה להם, מנסים להביא פחות צומת לב ובכך מושכים את האישה יותר.

4)לא ללכת שלל-אם אינכם מסכימים לרעיון או לדבר אחר תגידו את דעתכם, אל תיהיו הכלבלב של האישה. תמיד אימרו את דעתכם ולא תינסו להסתיר זאת. בכך תראו לאישה שאתם לא נישלטים אלה שיש לכם גם דעה משלכם.

5)להיות סופרמן-דבר שיכול נורא לדחות אישה זה שהגברים משחקים אותם סופרמן,כל יכול. אכן הבחורה אוהבת גברים שמרגישים את עצמם כל יכולים אבל לפעמים אנחנו משחקים עד כדי כך שגורמים לאישה פשוט להתרחק. תמיד צריך להיות מי שאתה ולא לשחק אותה סופרמן. אין הדבר אומר שתהפכו להיות משעממים.

בפרק הבא---------> מפתחות עזר לכבוש כל אישה.

יום שישי, 23 במרץ 2007

הקדמה

שלום לכל הגולשים שרוצים להצליח עם המין הנשי. השאלה שבטח הראשונה שתישאלו----> מי הוא בכלל שילמד אותנו כיצד להתחיל עם נשים....

התשובה שאני מעניק לכם, היא תיהיו עם ראש פתוח ותיראו לאן תוכלו להגיע עם הדברים שאתם הולכים לילמוד בבלוג הזה. וחלק מימכם שכבר שולל את האפשרות שאני יכול לעזור לו אז אתה מוזמן כבר עכשיו לילחוץ על האיקס האדום בצד הימיני של הדפדפן שלך :).

אלו שכן החליטו להישאר בואו נתחיל.

הבלוג הזה שונה משאר הדברים מכך שלי יש שלל של ניסיון בתחום וגם תרחתי המון זמן בלקרוא ספרים שלמים על איך להצליח עם המין השני וכל המטרה שלי היא לעזור לכם להגיע לשיא הפוטנציאל שלכם!

כדי לקדם את האתר נסו לפרסם אותו עוד ועוד ככה תקבלו כמה שיותר עידכונים! J

אז בואו ניצא למסע שישנה את חייכם הרווקים לעד!---->

העידכון הבא יהיה בעוד מספר ימים, ממליץ לכם לשמור את הכתובת הבלוג.

אם יהיו מספר שאלות על המאמרים תוכלי להגיב ואני בשימחה יענה לכם.