יום שבת, 16 ביוני 2007

דף שאלות

דף זה נועד בשבילכם, אם יש לכם שאלות לשאול או נוסעים שאתם רוצים לדעת אלהם עוד תכתבו בהערות ואני אשמח לענות

יום חמישי, 14 ביוני 2007

מאיכן להתחיל

אתה פגש בחורה, לא משנה איפה אם זה באיסיקיו או באתר הכרויות או אפילו במציאות. אתה כמובן רוצה להתקרב אל הבחורה אך לא יודע כיצד או שלא מצליח לך. הדרך הפשוטה להתקרב זה בהתכתבות. זכור כמה שאתה מתכתב יותר ושומר על הקשר עם הבחורה בכך אתה זוכה לאימון שלה וככה אתהנ נעשה יותר קרוב לבחורה מבחינה ריגשית. אל תתעצבן אם בהתחלה היא לא תירצה לצאת איתך לטייל כי בכל זאת אתה בנתיים אדם זר בשבילה,לפעמים צריך לתת לזמן לעשות את שלו. אל תנדנד לבחורה כל פעם כי כמה שתירצה יותר ותישאל יותר ככה היא תירצה לצאת פחות. אתה צריך להראות לבחורה שזה שאם תיצאו ביחד זה לא ישנה דבר פשוט ידידים ולא יותר. אך אל תשכח שמידידות צומך הקשר הכי חזק. להתחלה אני ממליץ לך להתכתב עם הבחורה לראות עד כמה יש בניכם זרימה ועד כמה אתם מתאימים. כי אחרת סתם חבל לבזבז את הזמן אם הקשר מבוסס על משיכה פיזית. וגם אם הבחורה תירצה לצאת איתך היא כבר תימצא דרך איך שהוא להציעה.כל מה שעליך לעשות זה לדבר עם הבחורה להנאות מהדיבורים הרי זה אחת ההנאות הגדולות בקשר. לאחר שתיראה שהיא כבר רוצה לצאת אולי תנסה לצאת בחבורה תמיד תוכל לבקש אצלה שתביא חברה או שניים ואתה תיקח חבר. ככה השעמום יהיה פחות וגם זה יביא לה ביטחון טוב יותר מאשר להיפגש איתך לבד. לאחר מכן נסה להיות עצמך, כמובן שנסה להיות במיטב המצב רוח, כי מי באמת אוהב אדם כאשר הוא מדוכא ועצוב במיוחד בפעם הראשונה, עליך לעשות רושם טוב. עם הזמן הבחורה תתרגל לכך שלראות אותך במציאות ולא בוירטואלי ואז תוכל לאט להתקרב אל הבחורה באופן פיזי גם. אך עשה זאת באופן טיבעי, לא מתוך כך שהחברים שלך אומרים הגיע הזמן לכאלו פעולות או אחרות. תילך לפי הלב שלך מה הוא אומר לך. אם תרגיש שאתה רוצה לנשק והמקום נורא מתאים וגם היא ליד והיא אינה מסרבת תמיד תוכל לעשות זאת.
לכל הקוראים אשמח לשמוע את דעתכם או הערות בנידון. כולכם מוזמנים לעיין בפוסטים קודמים

יום ראשון, 3 ביוני 2007

להתקרב לבחורה.
בהתחלה כאשר אתה נימצא עם בחורה מהממת ואתה חושב שהדבר היחיד שיקרב אותכם זה מגע פיזי אז דע לך שאתה טועה.מחשבה זאת יכולה להיות לך בהתחלה, נשים מתקרבות לרוב לא ממגע פיזי אלה מהשיחות וטיולים, צחוקים, דברים משותפים שעושים ביחד כגון בישול,מישחקים,ספורט, אפילו הרכבת פזאל למי שכמובן חובב זאת. אני לא בא לטעון שמגע פיזי אינו מקרב, כי זוגיות לא יכולה להתקיים ללא מגע פיזי, אך יחד עם זאת חייב להיות גם קירוב נפשי אל שני בני אדם אחרת הקשר הזה יהיה זמני בלבד, ויהיה בנוי רק על פי הדחפים של הזוג. לכן השתדל תמיד לדבר אל בת זוגתך מלב אל לב, נסה להעלות דברים שמציקים לך אך עם זאת תשתדל לומר זאת באופן לא בוטא וכמה שיותר עדין. אני מציע לקחת את בת זוגתך לפארק או אפילו סתם להליכה ברגל, אתה תיראה איך תיתקרב אליה מידית ותתחילו לדבר ללא סוף. אל תשכח שבזוגיות העיקר זה הנאה נפשית ורק אחר כך פיזית!

זכור! אין בחורה שלא תוכל להשיג, כל בחורה ניתן להשגה,העיקר זה הגשה שאתה מנסה על הבחורה. הרי גישה, זה כמו מפתח חדש שאתה מנסה להתאים למנעול. נכון שיש בחורות שיותר קל להשיג אותן כי יש לך כניראה היתרונות מעל המיתחרים האחרים או שאתם נורא מתאימים, אבל יש בחורות שיותר קשות לכבוש, בחורות שיותר קשה לכבוש בדרך כלל אלו שיש להם טעם אחר, או שאינך מתנהג כראוי או שיש להם מחסום פסיכולוגי. אם ברצונך לכבוש בחורה עליך קודם כל לילמוד אליה דברים. כגון האופי שלה,התנהגות, חברים,תחביבים... ככל שאתה יודע על הבחורה יותר פרטים כך גם אתה מכיר אותה טוב יותר וכך גם אתה לומד את החולשות שלה. אחת מהדברים שאולי יכולים להקשות עליך בדרך לכבישת ליבה זה התנהגותך. תמיד נסה להתנהג כרגיל,להיות חברותי ולחייך, נשים תמיד נימשכות לגברים שמרגישים את עצמם בעלי ביטחון רב והפגנת ביטחון, ושהם מעריכים את עצמם. אל תיהיה גם שחצן מידי שזה גם לא תכונה טובה. תמיד נסה לראות את עצמך מהצד ונסה לשפוט את עצמך, כך גם תוכל לדעת האם אתה סוטה מהנתיב, ואם כן נסה להתישר. אל תיוותר על דעותיך ותמיד תגיד אם אינך מסכים לרעיון זה או אחר, אל תיהיה כלבלב של הבחורה, ההפך אתה זה המנהיג ועליך להנהיג את הבחורה. נסה להנחיל לבחורה את הרעיון שאתם נועדתם להיות ביחד ושתיהיו ביחד. כי כאשר אתה אומר את זה בתוך השיחה, דבר זה ניכנס ישירות לתת מודע של הבחורה ולמרות שהיא לא שמה לב לכך התת מודע מתחיל לעבוד אוטומטית על הרעיון הזה. התת מודע זה כמו אדמה ואתה זה שזורע רעיונות. ככל שתיזרע רעיונות חיובים כך גם התוצאות יהיו בהתאם. דבר חשוב נוסף אל תחניק את הבחורה, תן לה קצת חופש תרגיש שהיא לא קבולה כמו בכלא. תן לבחורה חופש בכך שלא תפציץ את הבחורה כל שעה בסמסים, לא תמיד הפגנת אהבה יתר על מידע מועילה, להפך לפעמים אהבה דוחה אהבה. הבחורה יכולה להרגיש חנוקה קצת ולא בטוחה בעצמה, לכן בתחילת מערכת יחסים תיהיה קליל,תזרום ותהנאה,בלי לחשוב יותר מידי על העתיד.רצוי גם לא לצאת עם בחורה מידי יום, אלה לתת לבחורה גם זמן להתגעגע ולהרגיש שאתה חסר לה אחרת היא לא תרגיש זאת.J)