יום ראשון, 12 באוגוסט 2007

נשים נשים נשים

הם מסביבינו מקיפות את העולם מיבשה עד יבשה הבא. בעוד כמה מאות שנים יתכן שהגברים יכחדו מהעולם וישארו רק נשים. בזמן האחרון אחוז נשים הולך וגדל. לכן אנחנו נימצאים על הכחדה :)
נשים מקיפות אותנו מהבוקר אם זה בהודעות בפלאפון או האישה ששוכבת לידך בבוקר ונותן לך נשיקה. אפילו תפתחו את הפל שלכם ותגלו שיש לכם הרבה מספרים של בחורות. אלו שמכם עדין רווקים אני עדין לא מבין איך נישארתם להיות עם הכמות הגדולה של בנות. כל מה שעלכם לעשות היא גישה אופטימית עם הרבה חיוכים וחשיבה חיובית בלבד. תוכלו להתחיל עם בחורות בכל מקום אם זה במסיבה ,בריקוד או אפילו באיסיקיו או מסנגר. צאטים גם לא רעים שאפשר להכיר הרבה בחורות להחליף תמונות ואף לצאת לטייל איתם. אתרי הכרויות גם לא מפגרים בזה ולכן אם תרצו תמיד תוכלו להיעזר בהם. כל מה שעלכם לעשות להראות במיטבכם מבחינה גופנית ונפשית ולהיות פתוחים להכול :)
הרי כל מה שהאישה מחפשת היא גבר חם שגורם לה להרגיש שהיא ניפלא איתו מעניק לה ביטחון מבחינה רגשית וגם כלכלית. האישה תמיד תבחר בגבר שנותן לה ביטחון שבטוח בעצמו ומשדר זאת. כמובן אני לא יכול להתעלם מההופעה החיצונית אבל לא היא הקובעת. אפילו אם הבחור יראה נורא יפה אבל לא תיהיה לו אישיות ולא חוש הומור אבוד הוא מבחינת בנות.