יום שבת, 10 באוקטובר 2009

תיכנון הרפתקה ביחד

יצאתם עם בחורה ואתם לא יודעים כיצד לרגש אותה? להתקרב אף יותר? רוצים יותר ולא יודעים איך וכיצד?
כאן נדון בדרך הטובה ביותר להתקרב לשמוע סודות ולהיות פשוט חלק מימנה.
היום נידבר על נסיעה לים! כן אתה חושב שאולי זה רעיון טיפשי אך האמן לי שלא ולא!
אני מציע אישית לנסוע לים המלח,אולי תגיד שחם או שלא נוח או שרק מבוגרים נוסעים לשם אך אתה טועה ובגדול. בים המלח יש את כל מה שנשים אוהבות. מלח לגוף ולעור ולך יהיה את מה שאתה אוהב שזה השקט שישרור בערב והזמן האיכות שיהיה לכם ללא שאף אחד יפריע לכם. ואל תישכח ים המלח אחד מפלאי העולם.
אתה יכול להתחיל את השיחה עם המלאך שלך בכך שתגיד אני אקח אותך לאחד מפלאי עולם אך הדרך ארוכה כדי להצתייד בבגד ים כי נימטרך לעבור ימום. לפני כן תארוז ציוד... (בהמשך תיראה רשימה של מה שאני ממליץ לקחת).
אני ממליץ להגיע לשם בסביבות 5-6 בערב כי לא הייה כבר חום ועדין יהיה קצת אור כדי להתאגן. אני אישית ממליץ אם בא לכם לעשות על האש זה אפםשרות ניפלא להכין אוכל ביחד ואם לא מקסימום תעשו שולחן רומנטי יש לבחור במקום לא עמוס באנשים אולי אף אינטימי לעשות שולחן עם נרות או לא חייב שולחן אפשר סתם לשכוב על השמיכה. יש למקם את השולחן או את השמיכה קרוב לשפת הימם אפשר אף לקשור את העניים של הבחורה כדי שהיא תופתעה:)
ואז נותר לי רק להגיד תהנו@
אמממ ועוד דבר קטן אם אתה רוצה באמת להתקרב אליה ולגעת בליבה אני מציעה אולי תקח סרט טוב במחשב הנייד,המלצה שלי זה
:sweet november
או walk to remember
הינה הרשימה


עשיתי רשימה קטנה של מה שאמור לעזור לך,אל תשכח הנסיעה היא ליומים:
פלאפון
מים
אוכל
אוהל
קרם שזוף
משקפים גחלים
מנגל
גפרורים
קרשים
כובע
פנס
כסף
מצלמה
שמיכות
בגדים
אם תצטרך נרות...

אין תגובות: