יום חמישי, 14 ביוני 2007

מאיכן להתחיל

אתה פגש בחורה, לא משנה איפה אם זה באיסיקיו או באתר הכרויות או אפילו במציאות. אתה כמובן רוצה להתקרב אל הבחורה אך לא יודע כיצד או שלא מצליח לך. הדרך הפשוטה להתקרב זה בהתכתבות. זכור כמה שאתה מתכתב יותר ושומר על הקשר עם הבחורה בכך אתה זוכה לאימון שלה וככה אתהנ נעשה יותר קרוב לבחורה מבחינה ריגשית. אל תתעצבן אם בהתחלה היא לא תירצה לצאת איתך לטייל כי בכל זאת אתה בנתיים אדם זר בשבילה,לפעמים צריך לתת לזמן לעשות את שלו. אל תנדנד לבחורה כל פעם כי כמה שתירצה יותר ותישאל יותר ככה היא תירצה לצאת פחות. אתה צריך להראות לבחורה שזה שאם תיצאו ביחד זה לא ישנה דבר פשוט ידידים ולא יותר. אך אל תשכח שמידידות צומך הקשר הכי חזק. להתחלה אני ממליץ לך להתכתב עם הבחורה לראות עד כמה יש בניכם זרימה ועד כמה אתם מתאימים. כי אחרת סתם חבל לבזבז את הזמן אם הקשר מבוסס על משיכה פיזית. וגם אם הבחורה תירצה לצאת איתך היא כבר תימצא דרך איך שהוא להציעה.כל מה שעליך לעשות זה לדבר עם הבחורה להנאות מהדיבורים הרי זה אחת ההנאות הגדולות בקשר. לאחר שתיראה שהיא כבר רוצה לצאת אולי תנסה לצאת בחבורה תמיד תוכל לבקש אצלה שתביא חברה או שניים ואתה תיקח חבר. ככה השעמום יהיה פחות וגם זה יביא לה ביטחון טוב יותר מאשר להיפגש איתך לבד. לאחר מכן נסה להיות עצמך, כמובן שנסה להיות במיטב המצב רוח, כי מי באמת אוהב אדם כאשר הוא מדוכא ועצוב במיוחד בפעם הראשונה, עליך לעשות רושם טוב. עם הזמן הבחורה תתרגל לכך שלראות אותך במציאות ולא בוירטואלי ואז תוכל לאט להתקרב אל הבחורה באופן פיזי גם. אך עשה זאת באופן טיבעי, לא מתוך כך שהחברים שלך אומרים הגיע הזמן לכאלו פעולות או אחרות. תילך לפי הלב שלך מה הוא אומר לך. אם תרגיש שאתה רוצה לנשק והמקום נורא מתאים וגם היא ליד והיא אינה מסרבת תמיד תוכל לעשות זאת.
לכל הקוראים אשמח לשמוע את דעתכם או הערות בנידון. כולכם מוזמנים לעיין בפוסטים קודמים

3 תגובות:

גברי אמר/ה...

0522958156 ‬‬www.vipmassage.co.il
לפתוח את הלב להתאחד עם המגע.לאנשים שאוהבים מסאזים ארוכים.
תצומת לב יחס אישי ואוזן קשבת.
*פינוקים וחויה בסדנאות מסאז זוגי-לפנק ולהתפנק לתת ולקבל להרגיש ולהתרגש
כמתנה,יום נישואים,יום הולדת ולחיזוק ושידוג הקשר הזוגי-לתקשר דרך הידיים ומגע מתוך מודעות,נתינה ואהבה.הסדנאות מפגש חד פעמי של כ 3.5-4 שעות.
מסאזים
*לארועים.
*בטבע.
*אישיים.
*זוגיים.
*חוייתיים.
*בשיתוף בן הזוג.
*ב 4 ידיים.
*לפתיחות גוף נפש.
מטפל ואומן במסאז(s.m) ב- 7 טכניקות רפואיות וכלליות.לאיזון ושחרור הגוף,לרענון,כיף,הנאה ופינוק.
בוגר:מדיסין,מאסטר ושלוס.
תלמיד-זן,בודהיזם וטנטרה.
*מקום כפרי במרכז עם פרטיות מלאה ובאוירה רומנטית.

אנונימי אמר/ה...

אני בחורה, בת 25, רווקה במערכת יחסים כבר שנה, ואני רוצה להגיד שמה שהכותב אומר זה מאד מעניין ועושה לי חשק להתעמק בכתוב והכל, אבל השפה שלו היא עילגת, שטחית, חסר בה קשר בין מילה למילה, קשה לגשר על זה , כי זה כמו לקרוא שורה בספר שאתה פשוט לא מבין מה קשור השורה לפרק...

חבל לי...

אנונימי אמר/ה...

אין לך מושג על מה אתה מדבר , אף אחת לא צריכה גבר בהתכתבות!
צריך גבר שיחמם את הלב ואת המיטה :)