יום ראשון, 27 במאי 2007

דוגמא לשיחה מעניינת בהתכתבות עם בחורה

רבים שואלי,כיצד לנהל שיחה מעניינת ומושכת עם בחורה. אז אני רוצה להראות לך דוגמא קטנה עם שיחה מעניינת שיכולה
להתרחש עם בחורה שאתה מעונין לכבוש.
היי ילדונת מה שלומך?, נורא התגעגתי אליך את יודעת. עכשיו כבר לילה ואני שוכב לבד,עיניי מסתכלות על השעון כיצד הספרות זזות לאט לאט, ואני יותר ויותר מתחיל להבין עד כמה שאת חסרה לי בשעות הלילה המאוחרות. המגע גופך, שפתיך הרכות, הריח של עורך, כל זה מעורר בי חשק עז להתקרב אליך עוד יותר. אני יודע שאולי את חושבת שהינה עוד בחור שרוצה להתחיל וכל מטרותו היא להשכיב. אני כבר יכול לדמיין כיצד העכבר זז לכיוון של האיקס בחלון. כן בטח חושבת הינה עוד גבר שחושב שאני קלה להשגה. בעצם לא אכפת לי, אם את רוצה לחשוב כך שיהיה, רוצה לסגור את החלון השיחה חבל, רק אגיד שאולי זה האור הקטנטן שרוצה להיכנס אל חייך, ליבך, לכבוש את כולך. ידהר על סוס, יראה לך את העולם אחרת, הצבעים של החיים של פעם יהיו מעת שונים, חיים יותר, מצחיקים משעשעים. כאשר תקומי בבוקר הוא יראה לך ניפלא, אפילו קרני האור של השמש לא יראו לך חמות כמו מגע גופניו.אך בטח לא אוכל לשנות את דעותיך, כניראה שעולם ישאר עבורך כמו שהוא היה. אם רק היית חושבת אחרת, נותנת צאנס. והינה אני שוב פוקח את עיניי, ומגלה שמכל השיחה שלנו עברו רק כמה רגעים מועטים. את יודעת חשבתי שאולי החיים זה כמה רגעים נפלאים שעבורם שווה לחיות את החיים. ואולי את הבחורה שאיתם אני רוצה לחלוק כמה רגעים יפים מחיי. נעשה קריר בלילות, אך את יודעת כל הדיבורים שלי איתך באינטרנט מחמימים את ליבי, גורמים לי לסומק שמיזמן כבר לא הרגשתי, את היחידה שבגללה אני מחכה ללילות, כדי להדליק את המחשב לקרוא את מחשבותיך, את רגשותיך. אני מביט בחלון ורואה את הכוכבים והירח שואל את עצמי האם גם את מביטה באותו הכוכב שאני מתבונן עליו. אחרי השיחות יש בי רצון עז יותר לראותך, אני יודע מה תגידי, החשש לפגוש מישהו דרך האינטרנט. הירח משקיף מבעד לחלון, קרניו חודרות ומאיר על המקום במיטתי אליו את שייכת. אך עתה המקום ריק ושומם ואני לבדי מביט ומנסה לתאר כיצד ידי מרגישות את חום גופך וגופניו מתחכחים ביחד.כל לילה בילעדיך הופך ליותר ויותר קשה, אך עם זאת השיחות שלנו מקלות עלי נורא אך תמיד איני שבעה מיזה. יש רעב אליך, לקירבה, לחיבוקים. תמיד מדמיין את שנינו ביחד. בחוף, השמש כבר שקעה, הציפורים מציצות, הרוח נושבת האוויר הנקי ואת ממתינה בסדין לבנה. מסביבינו נרות, עלי כותרת,את ואני בלי דאגות בלי אנשים פשוט שנינו. הים שמימנו שומעים את הגלים, הריח של הים, השמיים, הכוכבים הנוצצים, החול הנעים שהשמש ליטפה אותו בגליו. הנרות שמביאות קמצוץ של אור והירח שמשחקת איתם,שנינו יושבים זה לצד זה, מולינו ים. מתקרבים אחד לשני ואז מרגיש את מגע שפתיך, את להט, שנינו נופלים לסדין, רגלינו מרגישות את החול גופנינו זה לצד זה נהנהים מהמגע והפרפרים בבטן שלא עוזבים, אין זה גן עדן?

יום חמישי, 10 במאי 2007

להתחיל בקולנוע/ים/בריכה

להתחיל?
קולנוע
בכורה של סרט גדול כמו ספידרמן 3 שהתקציב שלו היה משש "זעיר" 300 מיליון דולר. קנית כרטיס ביחד עם החבר שלך. זכיתם לשבת ליד כמה בחורות ואחת הבחורות מאוד משכת אותך. הינה כמה ברים שתוכל לעשות. במיד ואתה יודע עוד שפה שהן יכולות לדבר בה בקלות תמיד זה עדיף, ברגע שבחורות מרגישות יותר שיכות הם גם משתפות הרבה יותר פעולה עם הבחור בשיחה. תמיד תוכל להגיד לה כמה דברים נחמדים. למשל אם הלכתם לסרט ספידרמן אז תמיד תוכל לשאול אותה האם היא חובבת קומיקסים או סרטי אנימציה. אתה צריך למצוא קצה חוט להאחז בוא על מנת להמשיך את השיחה. או שתמיד יש הפסקות בסרט תמיד תוכל להגיד לה שקשה לך להסתכל על המסך ההקרנה כי היא מושכת את עינייך. אז כמו שאתה מבין יש לך שלל של אפשרויות להתחיל בשיחה עם בחורה בקולנוע. וגם היתרון שלך שזה אוויר שונה בקולנוע לכן האישה סביר להניח תיהיה יותר משוחרתת ופחות לחוצה. נסה להראות ידודתי אולי תתן כמה בדיחות במהלך הסרט לחבר שהיא תבחין בך שאינך טיפוס מאיים, תוכל להתחיל לדבר עם החבר כבר בפירסומות זה זמן מצויין שבוא אף אחד לא מסתכל ממש על הפירסומות ואתה תוכל לצחוק איתו קצת. ככה אתה בעצם תציג את עצמך בדרך עקיפין לאישה.

בריכה/ים

בריכה זה משהו שמעבר לשחייה. זה התענוג לראות את הבחורות. כאן תוכל לראות בפרטים את הדגיג שאתה רוצה לדוג. העניין או להכיר את הבחורה באופן נורא פשוט. תמיד תוכל לפתוח את השיחה ואוי בטח קר בפנים איך את ניכנסת, או איזה משפט שקשור לאווירה. או שתמיד תוכל לצחו ולשאול איך המים רטובים? אני בטוח שזה יעלה לבחורה את החיוך על הפנים. בבריכה יש אוויר נורא נעימה של כיפיות ובילויים כך שתמיד תוכל להצליח ללא שום בעיה. אל תשכח לקחת מצלמה. תישאל מדוע? מצלמה תמיד עוזרת תמיד תוכל לגשת לבחורה ולבקש שיצלמו אותך. וככה תוכל להתחיל איתה שוב בשיחה. תגיד שאתה נורא אוהב לצלם ....ושתישמח לצלם אותה כי אתה חובב צילום, ואם אינך חובב צילום תמיד תוכל להמשיך איתה את השיחה ללא קשר לצילום. ככך שתמיד יש לך עדיפות ויתרון גדול בלהתחיל בבריכה. שנית אל תשכח שזה מקום ציבורי לכן הבחורה תרגיש יותר בטוחה מאשר שתנסה להכיר מישהי במקום חשוך כמו פארקים וכדמו. זכור גם שבבריכה תמיד תוכל לראות את הבחורה מכל הצדדים, בלי שיהיו אחרי זה הפתעות Jשחייה מהנאה. רק לפני שאתה ניכנס למים אני מקווה שאתה יודע לשחות J

יום שישי, 4 במאי 2007

לקבל את ליבה


אתה בטח פגשת בחורה שאתה ממש מרגיש שאתה חייב לכבוש את ליבה אך כל שיטה שלא ניסית, לא עובדת או שאתה ביישן מידי כדי לנסות להשיג אותה. כל התשובות נימצאות בך! אתה חייב להתגבר על המיכשולים על מנת להשיג את הבחורה,אתה חייב למצוא את השביל הנכון אל ליבה של הבחורה. לפעמים אתה תמיד הולך בדרך אחת על מנת לכבוש את ליבה של הבחורה. אך נסה אולי ללכת בדרך אחרת,תיראה איזה סוג של בחורים הבחורה אוהבת ונסה ללמוד אליה כמה שאפשר. כאשר תיפגוש אותה מיפעם לפעם לעולם אל תבקש דבר,תמיד תיהיה עצמך משעשע ומצחיק.תתנהג כאילו אינך רוצה דבר ותרגיש חופשי, אין צורך שתיהיה סופרמן תיהיה עצמך. כמובן שתמיד רצוי להיות במיטבך(מראה,חיוך,בגדים,ריח). בחורות נימשכות לבחורים שאוהבים את עצמם. הכוונה שעליך לקבל את עצמך כמו שאתה ולהיות שלם עם עצמך ולהתחיל לאהוב את עצמך. ברגע שתילמד לקבל את עצמך ולהיות שלם עם עצמך הבחורות פשוט ימשכו אליך.אולי הדבר ישמע לך מגוכך אך האמן לי זה פועל. פשוט האנשים לא מבינים איזה פוטנציאל ענקי יש לכול אדם ואדם. צריך רק לגלות אותו ולפתח. לעולם אל תחשוב ואם אני אכשל ודברים שלילים. תמיד תחשוב חיובי. השיטה הזאת עובדת מכיוון שאם תיראה בטבע תמיד הטבע שואף לפוטנציאל נמוך, כמו המים תמיד שואפים להיות באותו הגובה ולהגיע למקומות הנמוכים ביותר, כמו גם חוקים נוספים שקימיים בפיזיקה ומתמטיקה. ככה גם זה עובד.אם אתה רואה שהשיטה אחד לא עובדת תמיד נסה לנסות את השיטה השניה. בעצם הכל כאן הוא הגישה שלך.

שיטה חדשה

אם אתה נהגת לעשות הכל למען הבחורה, ללכת תמיד בדרכה ולבקש סליחה בכל פעם אפילו אם היא הייתה צודקת ואתה רואה שהשיטה הזאת אינה עובדת נסה לעבור שיטה. למשל אל תיהיה תמיד לידה אלה רק לעיטים רחוקות יותר ואל תבקש סליחה על כל דבר. כל מה שאני מנסה להסביר לך זה לא תמיד צריך ללכת על פי דרכה של הבחורה. יש בחורות שאוהבות" בחורים מניאקים". כך שכל מה שנותר לך לבדוק איזה מבחורים הבחורה אוהבת ולנסות לכבוש את ליבה.

יום שלישי, 1 במאי 2007

מדוע מתאהבים באישה הזאת ולא באחרת

לא קיים כזה דבר שיום אחת מתעוררים ואומרים לעצמך שנאי אתהב באישה הראשונה שאפגוש. תהליך זה מורכב בהרבה גורמים. אהבה יכולה להיבצר בגלל שאנו אוהבים את המראה של הבחורה או הריח הבושם או אפילו איח הזעה שזה משהו כימי שאמור למשוך אותנו. אפילו המראה החיצוני שיכול להיות דומה לנו או להורינו. ויתכן בכלל בגלל הורמון אסטרוגן וטסטרון, הורמונים אלו מהווים תפקיד נורא חשוב במשיכה בין הזוג. אולי בגלל ההורמונים הללו אנו הופכים להיות מכורים לכימיקלים שנוצרים לנו בגוף עקב האדם הזה. מבחינה גופנית הורמונים עוזרים לנו לשמור על מערכת היחסים תקינה וממושכת לאורך הזמן. אפילו הבגדים יכולים להביא משיכה. מקרה פופלארי מעניין שקרה היה בשנת 1924. קונרד הילטון, האיש המפורסם שיסד את המלנות הילטון המפורסמים. כאשר ישב ראה בחורה שישבה 5 שולחנות מלפניו בכנסייה, והוא נורא אהב את הכובע וכך התאהב.אחרי שירותו הצבאי הלך ברחוב ולפתע ראה את הכובע שעל הבחורה כך גם התחתן אחרי מיקרה הזה.
ואולי אהבה קשורה לגנים?
התשובה היא לא! הגנים אינם מהווים את הסיבה לכך. התשובה נימצאת עמוק בתוך הנפש. אפשר להסביר זאת שזה זרם אנרגיה גדול שמתפוצץ בתוכינו כאשר אנחנו רואים את האדם שאנו אוהבים, דבר זה מתרחש וזה הדבר שאנו אוהבים להרגיש.
עובדה מעניינת
הידעת שבאמריקה יש 49 מיליונים איש שמחפשים את החצי השני שלהם מגיל 25.כן השאלה איפה הרווקות שמחפשות בחורים? הן יכולות להיות בכל מקום, בברים, בפארקים,בהופעות נהנים מהמוזיקה,מטיילות עם הכלב,ברכבות, תזכור הן תמיד איתנו. המחקר שנעשה כדי לברר את המירחק שבני הזוג מתחתנים ומוצאים אחד את השני אזי המירחק בנהם היה 5 שכונות בממוצע.
טכניקה נוספת להתחיל בבר

דבר זה אמור לעבוד על רוב הנשים שתפגוש אם תבצע את הטכניקה הבא. אך זכור השתדל לעשות זאת בצורה מנומסת ביותר כדי לא להביך את הבחורה.בטכניקה הזאת אינך שואל שאלות ישירות כגון האם אפשר להזמין אותך למשקה או האם אפשר לשבת לידך. שאלות ישירות כאלו יכולות להביח בחורה בקלות ולתת לה הרגשה של אי נחות, כי היא לא תיהיה מוכנה לענות. אז נתחיל....אתה אמור לגשת לבחורה ולהסתכל לה ישר בעינים דבר זה ימנע מימנה לחשוב שאתה לחוץ או מבולבל. ברגע שתגיע לכיסא שליד תתחיל לדבר.הדברים שאתה אמור לומר הם:
"ברצוני לומר 3 דברים
1)אני בספק שתישארי לשבת כאן לבד,את יפה מידי.
2)אם את לבד,אז התאוריה שלי נכונה,רוב הגברים מטומטמים.
3)הייתי רוצה להכיר אותך.... אפילו אם זה יהיה רק 10 ד.
כעת אתה חוזר לשלוחן שהייתי בו מקודם, ואחזיק אצבעות שאת תחזרי אלי."