יום שלישי, 1 במאי 2007

מדוע מתאהבים באישה הזאת ולא באחרת

לא קיים כזה דבר שיום אחת מתעוררים ואומרים לעצמך שנאי אתהב באישה הראשונה שאפגוש. תהליך זה מורכב בהרבה גורמים. אהבה יכולה להיבצר בגלל שאנו אוהבים את המראה של הבחורה או הריח הבושם או אפילו איח הזעה שזה משהו כימי שאמור למשוך אותנו. אפילו המראה החיצוני שיכול להיות דומה לנו או להורינו. ויתכן בכלל בגלל הורמון אסטרוגן וטסטרון, הורמונים אלו מהווים תפקיד נורא חשוב במשיכה בין הזוג. אולי בגלל ההורמונים הללו אנו הופכים להיות מכורים לכימיקלים שנוצרים לנו בגוף עקב האדם הזה. מבחינה גופנית הורמונים עוזרים לנו לשמור על מערכת היחסים תקינה וממושכת לאורך הזמן. אפילו הבגדים יכולים להביא משיכה. מקרה פופלארי מעניין שקרה היה בשנת 1924. קונרד הילטון, האיש המפורסם שיסד את המלנות הילטון המפורסמים. כאשר ישב ראה בחורה שישבה 5 שולחנות מלפניו בכנסייה, והוא נורא אהב את הכובע וכך התאהב.אחרי שירותו הצבאי הלך ברחוב ולפתע ראה את הכובע שעל הבחורה כך גם התחתן אחרי מיקרה הזה.
ואולי אהבה קשורה לגנים?
התשובה היא לא! הגנים אינם מהווים את הסיבה לכך. התשובה נימצאת עמוק בתוך הנפש. אפשר להסביר זאת שזה זרם אנרגיה גדול שמתפוצץ בתוכינו כאשר אנחנו רואים את האדם שאנו אוהבים, דבר זה מתרחש וזה הדבר שאנו אוהבים להרגיש.
עובדה מעניינת
הידעת שבאמריקה יש 49 מיליונים איש שמחפשים את החצי השני שלהם מגיל 25.כן השאלה איפה הרווקות שמחפשות בחורים? הן יכולות להיות בכל מקום, בברים, בפארקים,בהופעות נהנים מהמוזיקה,מטיילות עם הכלב,ברכבות, תזכור הן תמיד איתנו. המחקר שנעשה כדי לברר את המירחק שבני הזוג מתחתנים ומוצאים אחד את השני אזי המירחק בנהם היה 5 שכונות בממוצע.
טכניקה נוספת להתחיל בבר

דבר זה אמור לעבוד על רוב הנשים שתפגוש אם תבצע את הטכניקה הבא. אך זכור השתדל לעשות זאת בצורה מנומסת ביותר כדי לא להביך את הבחורה.בטכניקה הזאת אינך שואל שאלות ישירות כגון האם אפשר להזמין אותך למשקה או האם אפשר לשבת לידך. שאלות ישירות כאלו יכולות להביח בחורה בקלות ולתת לה הרגשה של אי נחות, כי היא לא תיהיה מוכנה לענות. אז נתחיל....אתה אמור לגשת לבחורה ולהסתכל לה ישר בעינים דבר זה ימנע מימנה לחשוב שאתה לחוץ או מבולבל. ברגע שתגיע לכיסא שליד תתחיל לדבר.הדברים שאתה אמור לומר הם:
"ברצוני לומר 3 דברים
1)אני בספק שתישארי לשבת כאן לבד,את יפה מידי.
2)אם את לבד,אז התאוריה שלי נכונה,רוב הגברים מטומטמים.
3)הייתי רוצה להכיר אותך.... אפילו אם זה יהיה רק 10 ד.
כעת אתה חוזר לשלוחן שהייתי בו מקודם, ואחזיק אצבעות שאת תחזרי אלי."

אין תגובות: