יום שני, 30 באפריל 2007

כיצד לעשות את הדייט הבא שלך למושלם!

כיצד לעשות את הדייט הבא שלך למושלם!
השאלה הנפוצה שנישאלת בקרב ברווקים היא:"מדוע אני לא פוגש מישהו חדש בחיי?" והתשובה נורא פשוטה, כי אתה לא מחפש במקומות הנכונים. נכון שזה יהיה נעים לדמיין שבחורה של חלומותיך תדפוק פעם בדלת וככה תיפגשו אבל קשה לי להאמין שכך הדברים. לאמת הדבר שאין כמעת כאלו מערכת יחסים. אתה צריך לצאת ולחפש אותן, הן רק ממתינות לך. חשוב על כך כמו חיפוש עבודה. אם אתה רוצה להשיג תוצאות טובות בכך אז אינך יכול לשבת ולהמתין לצילצול של חברה מובילה שתיתקשר אליך ותגיד:"שמענו שאתה נהדר ורוצים להזמין אותך לעבוד אצלינו". רוב היכוי שזה לא יקרה. במקום כך אתה משווק את עצמך. אתה מחפש בעיתונים, אתה שולח קורות חיים, מחפש באינטרנט, במילה מסכמת מפיץ את עצמך. ואינך מרים ידים האם זה רעיון עבודה ראשון או 50. אתה חייב לחקור כל הזדמנות אפשרית על מנת למצוא עבודה.--->
--->האמת אמיתי בדיוק ככה לגבי הדיטיים!

חברים?
לא, אני לא מציע שתתחיל להזמין את הידידות שלך לדייטים, למרות שחלק מהנישואים הכי חזקים הם מתחילים מקשר של ידידות ומתפתחים לקשר רציני יותר.
הכרות דרך חברים?
אל תשלול ישר. אל תשכח שחברים יודעים מה אתה אוהב לשמוע, איזה סרטים אתה אוהב, מכירים את האופי שלך, ויודעים את צרכיך. אפילו איך אתה מתנהג אחרי כמה כוסות..במילים אחרות החברים שלך יכולים לעזור לך בחיפוש הכי טוב כי הם מכירים אותך בצורה טובה. ויכולים למצוא לך דייט מושלם.
דרך עבודה?
כימעת בטוח שאתה נימצא במקום עבודתך או לימודיך לפחות 8 שעות ביום. תקוע באיזה מקום, ואני בטוח שיש לידך כמה בחורות שגם עובדות איתך בצוות. אז למה לא להשתמש במיספר הטלפון ולנסות להזמין לדייט? תמיד תוכל לומר זאת אחרת מו ארוכה בין שני עובדים או ארוכה עסקית של החברה. או לשבת ולדבר על החברה שאתם עובדים בה.

טיפים מועילים

*תמיד תביא לבחורה מתנות קטנות, לא צריך תמיד אירוע המצריך סיבה.
*לעולם אל תידבר בפה מלא אוכל
*אל תשתה יותר מידי, תיהיה במצב פיקח
*תנהג להשאיר תמיד טיפים למלצר או מי ששירת אוכם.אל תתן לבחורה לחשוב שהיא משהו זול. תשקיעה
* אל תספר על הבחורות הקודמות שלך באופן רע.
*תמיד תגיד בכל דייט לפחות מילה טובה או שניים כמחמאה.
*אל תמהר לגבי הנשיקות. אפילו כאשר אתה רואה שהכל הולך מצויין וניפלא אל תיהיה לחוץ ואל תימהר. צריך שזה יבוא בטיבעיות מתוך רצון ולא לחץ.
*תמיד תיקח איתך עודף מזומנים, אני יודע שבטח תגיד מה אני מיליונר,אבל אין זו הכוונה. אם תצטרך קצת יותר מזומנים מעבר למה שתיכננת יהיה הדבר מאוד לא נעים.
*אל תיהיה גס וגם אל תשלול דעות. הדייט גם ככה תהליך נורא מורקב של שני בני אדם. אז גם ככה הוא קשה אז אין צורך להגיד לבחורה שכל מה שהיא עושה זה לא נכון, אז אם אינך יכול להגיד משהו נחמד,אל תאמר דבר.
*תשער מרוכז על הבחורה. אל תחשוב על הדברים המטרידים שאתה צריך לעשות או שעשית. כאשר אתה איתה תתנתק. תשים חוצצים בין החיים לדייט.
*אל תשאר שאלות על המצב הכספי של הבחורה בדייט. בדייט אתה חייב לעשות ככה שהבחורה תשכח מכל צרותיה, הינך חייב להיות בשיא על מנת שהבחורה תהנה להיות בסביבתך.
*להיות עצמך – כמו שדובר בפרקים הקודמים.
*אל תענה לפלאפון במהלך הדייט.רצוי לכבות את הפלאפון, דבר זה מאוד גס כאשר אתה נימצא במהלך הדייט וגם הוא יכול להפריע למהלך השיחה בניכם. אלה אם כן אתה רופא שחייב להיות בצמוד לפלאפון.
*אל תאחר לדייט.
*אל תבטיח להתקשר אם אינך מתכוון לכך.
*תמיד תרגיש שאתה הכי טוב מכולם. דבר זה יעניק לך ביטחון, שימחה, והדייט יעבור חלק. תשקיע קצת במראה החיצונים, בבגדים ולבוש.
*לעולם אל תיצפה משהו לעבר...בדרך כלל תמיד מצפים יותר מדייטים.
*חשיבה חיובית בלבד.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

פינקי אתה רואה אני נכנסת לאתר רואה מה כתבת מתעניינת לא סתם...חחח...כל הכבוד באמת על ההשקעה כמו שכתבו לך פה...טוב אתה בכלל בן אדם שלא יודע מה זה לא להשקיע במשהו...:)
אז פינקי תמשיך לעזור לאנשים ולכתוב כתבות חדשות...מעניינות...לא יודעת למה פשוט התחשק לי לכתוב תגובה...:)
וזהו לילה טוב לך ולכל מי שקורא את התגובה..חלומות מתוקים...