יום שני, 16 באפריל 2007

האם מראה משנה? שיטה מקוריות להכיר בחורה בבר

האם המראה באמת משנה לבחורה?

השאלה זו הכי שכיחה בדרך כלל. אני פוגש רבים ששואלים את אותה השאלה. האם אתה צריך להיות גבוה, שזוף ויפה, בשביל למשוך בחורות? התשובה יכולה להפתיע אותך. אבל התשובה היא לא חד משמעית. לגבר המראה של הבחורה הוא נורא חשוב. אבל הבחורה יותר מעוניינת באופי שלך ויתר מאשר בחיצוניות שלך. אבל אם הבחורה לא מכירה את האישיות שלך אז היא תשפוט אותך אך ורק לפי המראה שלך.למשל בברים אז המראה נורא חשוב אלה אם כן תוכל למשוך את הבחורה על ידי הטכניקות שנילמדו בפרקים הקודמים(יחודיות,מקוריות ראה פרק קודם). אז אם אתה ניראה טוב זה יהיה יתרון שלך מול האחרים, אבל זכור בחורות לא מסתובבות עם בחורים בעלי פנים יפות ואישיות רדודה.

שלב ראשון להכיר בחורה בבר

כאשר אתה ניכנס לבר של בחורות, קודם התישב ותיראה את הבחורות שהיית מעוניין להכיר. בשלב זה רק סמן לך את הבחורות הללו. כאשר נינעלת על הבחורה אז אל תחכה יותר מידי זמן. כאשר אתה מחכה יותר מידי זמן יש סיכוי רב יותר שתישכנע את עצמך לא לגשת. לכן קח את עצמך בידים ותיגש.

שלב ב

כאשר אתה ניגש לבחורה באיטיות אז שאל את השאלה הבא, "האם אני יכול להשאיל מימך עיפרון?" או "סילחי לי אולי יש לך במיקרה עיפרון?".למעטים בבר יש עיפרון או עט. אם היא תגיד לא או אם היא תתעלם מימך אזי שאל מהברמן עט או עיפרון. זכור תמיד שיהיה לך עיפרון, אם לא תימצא עיפרון או עט תמיד תוכל לגשת למישהו אחר ואז לעשות הצגה כאילו השאילו לך. במצב הזה אתה לוקח את תשומת לב של הבחורה. כעת תשוב לשולחן שהיית בו מיקודם ואל תשים לב על בחורה. מהמצב הזה היא תיהיה מודעת שאתה נימצא בחדר. כעת תיקח דף קטנטן, רצוי שיהיה לך מראש דף נאה וקטן, אני יודע שתגיד מה אני צריך דף קטן הרי גם ככה לא יכנסו כל המיספרים הרבים שאני ישיג לדף הקטן הזה. אבל זה בשביל מטרה אחרת :). וכעת תרשום את הדבר הבא

"ידעת שאני יושב כאן כבר זמן לא קצר וחושב איך אוכל להכיר אותך? אם יש לך עצות איך להכיר אותך לא באופן חצוף מוזמנת לכתוב".

אם אתה חושב שהקטע אחרי השאלה הוא מיותר (הכוונה ל:" אם יש לך עצות איך להכיר אותך לא באופן חצוף מוזמנת לכתוב") תמיד תוכל לדלג על האופן החצוף ולהשאיר רק את מוזמנת לכתוב.

כעת כל מה שנותר לך לגשת לבחורה ולהביא לה את הפתק ואת העפרון ולחכות למה שתירשום. למה השיטה הזאת תעבוד? שוב פעם מאותה הסיבה מקוריות. הבחורה תיהיה נורא מופתעת שתרחת למצוא עפרון ולעשות את כל התהליך הזה על מנת להכיר אותה. וגם שיטה זאת מלא בחוש הומור ובחורות אינם יכולות לעמוד מול חוש הומור, הן פשוט נמסות.

אני מקווה שעם השיטה הזאת פתחתי לך חלון קטן, כל מה שנותר לך לפתוח עכשיו מרפסת... הכוונה שתבין את השיטה ותתחיל להתפתח, חשוב על רעיונות דומים על מנת להראות מקוריות!

אם יש לכם דגובות או הערות מוזמנים לכתוב! המשך בפרקים הבאים!

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אתר מדהים להכיר
2match2

החיים קצרים וחבל על כל יום שעובר

צפה בסרטון
http://www.youtube.com/watch?v=gz4LVQj_7XA