יום שישי, 13 באפריל 2007

איך להדליק בחורה

איך להדליק בחורה?
בשלב הזה אתה צריך להגיד דברים שיגרמו לשיחה לזרום ולא שיגרמו לה להשתעמם.למשל תנסה להצחיק אותה בדברים מצחיקים שהיו לך בחיים. תוכל להיות ישיר ולהגיד לה מה דעתך אליה(מקרה זה לא תמיד עדיף),להגיד על צבע השער שלה או על אופן הלבוש. כל דבר שמראה על ביטחון.כל דבר שמראה על התרגשות. אך אין להגיזים עם זה ותאמר את זה בצורה טיבעית אם תיראה שהבחורה לא מסתכלת עליך והיא מסתכלת לצדדים ומביטה לשעון סימן שאתה לא הצלחת להדליק אותה.תבין בחורות הם כמו כספת. ואתה בעצם אמור לפתוח את הכספת. אתה צריך למצוא את הצירוף הנכון על מנת שהבחורה תבטח בך ושיהיה לכן זוגיות טובה. במילים אחרות אליך לילמוד הכל על הבחורה לדעת מה היא אוהבת איזה סיגנון של בגדים מה היא אוהבת לאכול,אופי,פשוט הכל. כאשר אתה יודע כמה שיותר דברים ככה תוכל גם לדעת את החולשות של הבחורה לכן היא לא תוכל לעמוד בפיתוי ותידעה איך להתנהג בכל רגע מתון. תזכור גם שבחורות פשוט אוהבים בחורים שיודעים בכל שלב נתון מה הם עושים ויש להם ביטחון במעשים. דבר נוסף שנורא בחורות אוהבות ונידלקות זה כאשר הבחור בוחר לאן ללכת או לאן לנסוע, שהבחור מחליט עבור הבחורה. בחורות רבות נמשכות לגברים שיש להם סיגנון חיים עמוס ועסוק.אפילו שלפעמים אתה לא אוהב להחליט ואתה לא החלטי תחליט אתה!

איך לעשות שבחורה תאמין לכל מלותיך?
זכור בחורות שאתה פוגש מידי יום לרוב חוששות מקשר מכיוון שהן חושבות שכל מה שיש לך בראש הוא לשכוב עם בחורה ואז לעזוב אותה, בלי להביא לה את אהבה שהיא מחפש. אליך להשיג את האימון שלה שהיא תבין שאין זו המטרה שלך. תוכל להשיג זאת בעזרת לא רק בעזרת מילים אלה אתה צריך להוכיח את זה במעשים. שמור תמיד על קשר עיין,השתמש בעזרת הטכניקות של שפת הגוף כמו אל תצלוב רגלים הסתכל במבט כן ואמתי, נסה להיות רציני. הדבר הניפלא שכאשר בחורה בוטחת בבחור אז היא תיהיה ישירה וגלויה בפניו.אלה גם תירצה להיות לצידו ולהיצמד אליו.

כיצד לגשת לבחורה בכל מצב??
אני רוצה להחזיר אותך לסצנה שאתה בטוח מתקשה בה. יש בחורה מולכה למשל ואתה חסר עונים מולה. קודם תנשום ונסה להיות בגישה יצרתית. למשל יש בחורה בפאב ואתה לא יודע מה לעשות. תמיד תוכל לקרוא למלצר להביא לו טיף ולקנות לה משקה ושהמיצר ישאל את הבחורה האם היא מעוניינת להצטריף אליך למשקה. דבר נוסף תמיד תוכל לגשת לבחורה ולשאול משהו וככה להתחיל את השיחה. אם אתה רואה שהיא לא לבדה אלה בחברה של בחורות אחרות תמיד תוכל להגיד שאתה לא מהעיר ואתה מטייל בסביבה ואין לך חברים אז תמיד תוכל להיות חברתי ולהישאר בחברתם. התנהג עם אומץ אל תחשוש. אם יש מוזיקה חזקה תמיד תוכל לכתוב על פתק וככה להביא לה שהיא תענה או תוכל לכתוב הודעה בפלאפון וככה היא תוכל לקרוא ולענות. חשוב על עוד דברים לא שיגרתים אשר תוכל להכיר ככה בחורות. זכור עדיף לגשת מאשר להצטער על זה למשך שאר הימים.אם אתה רואה בחורה באוטובוס תמיד תוכל לשבת לידיה ולהתחיל לדבר זכור המילים הראשונות תמיד קשות אבל לאחר מכן הכל נעשה הרבה יותר קל. תוכל להגיד לה שהיית לך הרגשה מוזרה כאשר חיכית לאוטובוס כאילו פרפרים בבטן או תגיד הרגשה שלא ניתן להסבר כאילו חוש השישי, ואז תוכל להגיד שרק עכשיו אתה מבין למה הרגשת ככה. ואז תוסיף זה בגללך. אני מקווה שהבנת את הרעיון.... תיהיה עם ראש פתוח לרעיונות ותיהיה יצרתי :).

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

[url=http://www.yspigumim.co.il/profil.htm]פיגומים[/url]
[URL="http://www.yspigumim.co.il/profil.htm"]פיגומים[/URL]
פיגומים

אנונימי אמר/ה...

בניה ירוקה
בניה קלה
פיגומים