יום רביעי, 4 באפריל 2007

עצות שימושיות

עיצות שימושיות.

אם חשבת שלבחורה המראה הדבר החשבו ביותר, אזי אתה טועה! אם תשאל את הבחורה מה חשוב לך בוודאי שהיא תענה אחד הדברים שזה המראה החיצוני, אך האמן לי שאין הדבר כך כלל! לבחורה המראה החיצונין בסדר עדיפות תחתונה. אם הבחור לא אכפתי אז לבחורה לא יהיה אכפת איך הוא ניראה.אז אם אתה דואג לגופך חדל לדאוג מסיבות הללו אתה יכול לקחת רווחה. הדבר הקשה ביותר היה למצוא את הבלוג הזה ולהתחיל לקרוא. מאז הדברים ישתנו אצלך אם תישם אותם תפנים ותתרגל!

איך להיות כוכב בחדר של נשים!

רוב הבחורים שופטים את האישה על ידי המראה, האם זה אותו הדבר אצל הנשים? תשובה אצל הנשים הרבה יותר מורכבת. לפני שהם ימשכו אליך הם יבחנו אותך לא רק על ידי המראה אלה "את כל החבילה". נשים נימשכות אל גברים שעושים מאמצים להשיג את הבחורה. אחרי שהאישה משקיעה 3 שעות על המראה,וקבל כמה עיצות שהיא תבחין בך קודם מאשר שאתה תבחין בה.

מה ללבוש?

אז איזה לבוש אכן מעורר חשק אצל האישה?שמונה מתוך 10 נשים אמורים שגינס הם הלבוש הסקסי ביותר עבור המכנסים. הם יכולים להיות ישנים ככל שתירצה, אבל חייבים להיות נקים.נסה ללבוש גינסים צמודים ככל האפשר במיוחד בחלק האחורי זה הדבר היחיד שנשים לא יכולים לעמוד בפני הגבר.

T-SHIRTS

מומלץ ללבוש גם. שיים לב נעלים מלוכלכים נורא דוחה את הבחורה. שיים לב ברגע שמגיעים לשער זה מאוד חשוב. התיסרוקת אינה חשובה תעשה בה כרצונך אך דאג שתיהיה מסודרת ונקייה! בחורות רבות מעדיפות בחורים מסודרים ומגולחים. נשים דואגות לעור, ודומות למשוגעות שירוצו קלומטרים שלמים למען עורם.אז אם יש לך נקודות אדומות הינסה להיפטר מיהם בעזרת תכשירים שמוכרים כיום ברשתות שונות. זכור לפני כל דייט תתקלח! תוכל להשתמש אחרי זה בכל מיני בשמים אך אל תגזים או גיל אחרי גילוח.

אם אתה מעשן זה יפחית תא הסיכוי שתימצא בחורה לא מעשנת, וגם לא מכיר בחורה שמתה על הריח מהפה כאשר מעשנים :). אז מה באמת מושך נשים? זה שוב לא מה שאתה חושב. הזכרתי מקודם שזה הם העיניים. אזי נסה לא להראות עייף כך שעינייך יהיו במיטבם. אם אתה לובש משקפים ודאה שהם מתאימים לך!

מקודם נאמר שהמראה לא ממש משפיע, אבל אחד הדברים שנורא מושך בחורות הוא חזה גדול. אז אם אתה רוצה להגדיל את הסיכוי שלך בלהכיר ולמשוך בחורות יפות כדי שתשקיע בעצמך. תמיד תוכל להירשם לחדר כושר או אפילו להתאמן בחוץ או בבית.

הבחורה נורא משקיעה בעצמה ומבזבזת שעות על כך. כאשר היא ניראת ניפלא אל תרגיש נחות לידה. ברוב המיקרים שהבחור מרגיש נחות זה משדר לבחורה חוסר ביטחון מצד המין השני. לכן תמיד התנהג נורמלי ותמיד תחשוב שהיא ממש תואמת לך. ככה הבחורה תרגיש שהיא טובה בדיוק בשבילך!

2 תגובות:

יהודית שרעבי אמר/ה...

אתה כותב את זה מעצמך או מעתיק את זה מאיזה שהוא מקום ברשת או שלא ברשת?

success אמר/ה...

שלום רב. ישנם נושאים שאני נעזר בהם וחלק כותב מעצמי מנסוין האישי.
לרוב אני כותב מנסיון העצמי.