יום חמישי, 26 באפריל 2007

המתנה המושלמת לאישה

המתנה המושלמת שגבר יכול להעניק לאישה!

דיברתי עם אלפי בחורות על זה וכולן הסכימו שהמתנה הטובה ביותר שגבר יכול להעניק לאישה הוא להיות חבר שלהן. אתה בטח תיהיה מופתע כיצד זה יתכן. חברות היא נורא נושא עמוק יותר מסקס ורמונטיקה. הקטע הנורא עצוב כיום שרוב הגברים שוכחים זה הדבר המרכזי החשוב ביותר לאישה זה שתבין אותה ותקשיב לה ותנסה להיות החבר שלה ולא שתנסה כל הזמן רק להשכיב אותה. רוב הזמן הגברים לא אוהבים את הבחורות, מרוב שיש להם רק דבר אחד בראש.. ברגע שאתה נעשה חבר של הבחורה ומתקרב נורא ומקשיב ומבין וחושב על דברים נוספים ככה אתה מתקרב יותר וגם המערכת יחסים שלכם נעשת יותר טוב וחזקה. המערכת היחסים הטובה ביותר זה כאשר הבחור נהנה להיות בחברתה של האישה. גם האישה הרבה יותר זורמת כאשר הבחור מאזין לה ומקשיב ודואג. אהבה היא קצת יותר מחברות וסקס. אבל בשביל שתופיעה אהבה חובה שתיהיה קודם חברות אמת. זכור בחברות אמת שם באמת הבחורה מתאהבת בבחור אהבת אמת! הבחורה יכולה לשים לזה לב כאשר תיהיה לידה והיא כל הזמן תרצה להיות בסביבתך להקשיב לך ולהנות מכל רגע שהיא איתך, או הבחורה יכולה להבין את זה כאשר תיהיה חסר ולא תיהיה לידה.

רומנטי

לא כדי לך לדלג על החלק הזה. כמו שנאמר בפרקים הקודמים בחורות פשוט נמסות על בחורים לא שיגרתים, בחורים יוצאי דופן בחורים שיגרמו לאישה להרגיש מיוחד! אז כאן אתה יכול להיות מיוחד ולהיות רומנטיקן. אחד הדברים המרכזים שאישה מנסה לחפש אצל הבחור הוא שיהיה רומנטיקן! נשים מחפשות את זה, נשים מתפללות שייהיה לידם גבר רומנטי והם גם חולמות על זה. אז אחד מהדברים שאתה יכול להיות רומנטי...
א)תקח את הבחורה להליכה. בהליכה שני בני אדם מאוד מתקרבים אחד לשני.תטייל איתה במקומות יפים.תחזיר את ידה ודבר על חלומות ותיהיה ביחד איתה ולבד בלי אנשים מסביב.בחורה תואהב ללכת בפארק ותמיד תישמח לשבת איתך בחיבוק.הוקירוב יהיה ניפלא בכך שתצליח להתקרב אליה!
ב)נשק אותה בצורה מאוד רומנטית בפעם הראשונה. מתי שאתה מנשק אותה לראשונה אל תעשה זאת בסוף הדייט. נסה לעשות זאת באמצע הדייט.בדרך לאוטו, תעצור לשניה החזק את ידיה או את כתפה ואז נשק אותה בעדינות ותאמר":אני יודע שזה לא המקום המושלם לנשק אותך אבל רציתי לומר לך שאני כל כך שמח שניכנס לחיי.היא כניראה לא תשכח זאת לעולם.
ג)תביא לבחורה כמה מחמאות הרי היא השקיעה בעצמה לא מאט זמן להתארגן ולבוא איתך לדייט. תמיד תגיד שהיא מאוד חמודה.
ד)קנה לה כל מיני מתנות קטנות מסביב לשנה ולא רק באירועים, אל תשכח להפתיעה אותה מידי פעם. שלח לה כל מיני סוגי כרטיסי ברכה רומנטיות מסביב לשנה. לעולם לא תיהיה בלי אישה אם תשתמש קצת ברומנטיקה!

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

כל הכבוד על ההשקעה! אני בטוח שאתה עוזר להמון גברים שמחפשים קשר טוב בחיים :)

success אמר/ה...

תודה רבה! אני מציעה לכול גולשינו להתעדכן מידי כמה ימים ולקרוא!