יום ראשון, 8 באפריל 2007

איך למשוך בחורה בלי לומר מילה


איך למשוך נשים בלי לומר מילה?
זכור נשים לא יכולות לעמוד בפני הפיתוי הגברי. הפיתוי הגברי הוא העיניים. נשים לא מצליחות להחזיק את עצמם בידים למראה העיניים. לכן כאשר תיראה את הבחורה תתן מבט שתיראה את ענייך. אז אם תיתן מבט אחת טוב זה יכול להדליק אותה מאוד.
הדבר היחיד שהבחורה תעזור לך בו הוא תיתן לך סימנים. למשל אם תיראה בחורה ממביטה בך הרבה זמן או מסתובבת והמבט שלה אליך אז דעה לך שהיא מביא לך סימנים. אל תתביש תיגש ותתחיל לדבר ...
כאשר אתה נכינס לפאב או מקום סגור ואתה רואה שלל של בחורות הינסה להביט לבחורה שמוצחנת בעינייך ותן מבט חזק,תביט לה בעיניים. כאשר תביט בעינייה נסה לחייך במידה מסויימת. ותמיד תיזכור הבחורות הכי יפות יש להם לא הרבה דייטים מכיוון שבחורים רבים מרימים את הידים בטרם עת, וגם רבים מהגברים לא מעיזים להסתכל להם בעיניים!לכן תיהיה שונה ואל תחשוש להביט בעיניים.

איך תידע האם בחורה מעונינת?
אתה בטוח חושב שגברים תמיד מתחילים עם נשים, אני יכול להגיד לך שלרוב חשיבה זאת מוטעת. כאשר אתה הולך ברחוב והאישה מסתובבת אליך היא זאת שבעצם מתחילה איתך. אתה תמיד אומר לעצמך , האם הבחור ניגש אז הוא בטח זה שמתחיל. אין הדבר כך, הבחורה בזה שמסתובבת אל הבחור מספר פעמים נותנת לו רמזים בכך שהיא מעונינת להכיר אותך עם היא מביטה לאחור עם מבטים וחיוך. כמובן אני לא מדבר כאשר אין אנשים ברחוב ויש חושך! בזה שהחוברה מסתכלת אליך ומביטה זה אמור לומר לך שיש בניכם קליק. יש סימנים אחרים שאתה יכול להיעזר בהם כמו למשל שהיא משחק עם השער או אפילו עם תכשיטים. מבחינת אנשים סימנים הללו אומרים שאני ארצה לדבר איתך. אז אם אתה רואה שיש בחורה ברחוב והיא מסתובבת אליך ומחייכת אליך אל תחשוש לגשת ולהתחיל לשוחח, נסה לחייך להיות עם ביטחון והדבר החשוב ביותר אל תשכח בסוף השיחה לקחת את המיספר הפלאפון שלה. זכור שיחה ראשונית לא צריכה להיות ארוכה מידי. שיחה ראשונית צריכה להיות קלילה ונעימה ליצור רושם טוב ולעניין את הבחורה. לאחר שלקחת את מספר הפלאפון של הבחורה אל תתקשר באותו היום. תחכה יום ואז תוכל להתקשר. אם תתקשר באותו היום אז הבחורה תחשוב שאתה נואש ובודד. לכן אל תמהר. כמובן שלא צריך למשוך את זה גם יותר מידי אחרת היא לא תיזכור מי אתה וזה יעיד לה שאתה גם לא ממש רציני. אז כאשר אתה ניגש לבחורה תגיד משהו מעניין או מצחיק או סתם תנסה להיות יצרתי זה עדיף מאשר להביט על הבחורה ולא לגשת. כאשר תדבר עם הבחורה התנהג בטיבעיות ותגיד את דעתך. נסה להראות רגוע כמה שאפשר. אל תשכח להביט בעינים לבחורה. דבר זה יוסיף הרבה. נסה למצוא דברים משותפים אצלה ואצלך וככה יהיה לכם על מה לדבר יותר. זכור תמיד ככל שתיתרגל יותר ככה יהיה לך בעתיד הרבה יותר קל.
כמה נושאי שיחה לדיבור
*סרטים
*מוזיקה
*חגים
*תחביבים
*חדשות כגון ריבים ודברים מענינים ולא כבדים!
*אנשים מפורסמים
*חיות
*ספורט
*אינטרנט
*סדרות*עבודה

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אחי תודה רבה עזרתה לי המון אני חייב לך תודה רבהההה

success אמר/ה...

אני נורא שמח! מציע לך להתעדכן בכתבות ההמשך!
אם למישהו יש הערות או כל דבר להוסיף אשמח לשמוע ולענות

אנונימי אמר/ה...

זה כל כך טיפשי .. ובואנה יש לך שגיאות כתיב . קודם תלמד לאיית ואז תכתוב משהו באינטרנט .. דון ז'ואן עלק

אריק אמר/ה...

אהבתי את הרעיון, ובאמת שגיאות הכתיב והתחביר קצת מציקות.
בכל מקרה מי שרוצה לקרוא מידע נוסף בנושא משיכה אטרקטיביות ועוד, מוזמן לאתר "גברים אמיתיים" שנמצא בקישור הזה :
גברים אמיתיים

אנונימי אמר/ה...

תודה יא אח יקר אין עלייך אחי בזכותך היצלחתי להשיג לי בחורה אח'שלי אתה

אנונימי אמר/ה...

מאמר נחמד על איך למשוך בחורה