יום חמישי, 19 באפריל 2007

אהבה ממבט ראשון?

כאשר אתה רואה את הבחורה בשיא יופיה בפעם הראשונה ואתה מרגיש שאתה ממש רוצה את הבחורה, אז אתה בטח מתחיל לשאול את עצמך לגשת/לא לגשת. תזכור אהבה ממבט ראשון נימשכת רק מספר דקות ראשונות מועטות. כאשר תיראה אותה ממבט חטוף ראשון והיא אותך גם אז כאן אתה יכול להגיע לאהבה ממבט ראשון! ברגע שאתה תביט אליה היא אוטומטית ללא לשים לב יכולה לקרוא את שפת גופך. ברגע שתשאיר את העיניים שלך אליה היא כבר תחשוב האם לדחות אותך או לנסות.

מה מחפשים בני זוג אחת בשני?

לרוב השותף מחפש דברים דומים, למשל שיהיו אותם פעיליות שיוכלו להנות שנהם. השותף בעצם מחפש את הזוג שיהיה כימעת כמוהו. אבל יותר מידי דברים משותפים יוצרים שיעמום. חוץ מזה השותף מחפש תמיד בן זוג שימלא את החיסרונות שלו. כמו שרשום בקבלה שהאדם לא ניחשב אדם עד שהוא לא מוצא את החצי השני שלו ורק אז הם הופכים להיות לאדם אחד. כי הרי את האישה הוא בנה מהגבר. ובטח גם תישאל למה הבחורים צריכים לגשת לבחורה ולא ההפך? כי האדם מחפש את האבדה שלו ולא האבדה את האדם. הרי מאדם לקחו חלק לכן הוא מחפש אותו. אבל בואו נשאיר את הקבלה לרגע ונעבור לעיסוקינו.

אתה בטח לפעמים שואל עד כמה הקשר יכול להיות שיטחי כמו:"עד כמה היא ניראת טוב,עד כמה היא עשירה ,עד כמה היא חמודה....

זה יכול להישמע מאוד מכוער אך לפעמים זה נישמע כמו בעסקים. כל אדם ואדם אך ישאל בסופו של דבר חלק מהשאלות הללו אפילו הבני האדם הנחמדים ביותר. לפעמים זה נישמע כמו הסקים, אני יודע שאולי אתה תגיד מה פתאום הרי זה רגש טהור, זה מעורב בדאגה אחד לשני,ויתור,הקרבה זה מה שזה ניקרא אהבה.אכן זה אהבה כאשר שני אנשי אמת אוהבים אחת את השני. זכור אהבת אמת מגיע רק כאשר אתה והשותפה שלך תכירו אחת את השני טוב יותר ואז באמת אהבה לא תיהיה תלוי לא בכסף ולא בשאר הדברים,אך לבנתיים אנו שופטים את האדם על פי המראה ורק אחרי שמכירים אותו באמת שופטים לפי האישיות.זכור אם אתה רוצה שהבחורה תתאהב בך אתה חייב להראות לה שיש לה עיסקה טובה. אין הכוונה להוציא קבלה...זה רעיון שעליך לבצעה. אתה צריך להראות לבחורה שאתה מיוחד ושהיא תיראה בך כמה שיותר דברים חיובים. אחרי העסקה עליך להפוך את זה למערכת יחסים של רגשות וזוגיות. כל בחורה תמיד תשאל את עצמה האם זה הבחור המושלם והאם זה מה שאני יכולה להשיג לעצמי? האם זה מה שאני שווה? לכן עליך להראות עד כמה אתה שווה. ברגע שתראה לבחורה שזה הבחירה המושלמת עבורה אז היא כבר תיהיה שלך!

אתה חייב ללכת כל הזמן בגישה חיובית, של אתה מיוחד ואתה הולך להצליח בכל דרך שלא תיבחר, גישה זאת תעזור לך מאוד ותעודד אותך להגיע לשיא יכולתך עם המין הנשי.

אין תגובות: