יום רביעי, 11 באפריל 2007

חלק ב איך למשוך בחורה בלי לומר מילה

דבר שני, נסה להימנע מלשאול שאלו כגון כן/לא. שאל שאלות שדורשות דיבור יותר מפורט! אתה שואל למה לא לשאול שאלו שאפשר לענות ישר או כן או לא. מכיוון שככה אתה מפתח דיאלוג ובשיחה אתה מגלה דברים שלא ידעת אליה קודם וככה היא תקדם את השיחה כרצונה. דבר זה יעזור לך לקדם את השיחה ולשאול שאלה הבא מהשיחה שהייתה.

כיצד לדעת שבחורה רוצה להכיר אותך (סימנים נוספים)?

אם הבחנתה שבחורה אומרת לך דברים לא הגיונים או דברים כגון:

*שואלת מה השעה כאשר יש לה שעון

*מספרת בדיחה

*מעבירה ביקורת על בגדיך או על השער שלך.

*בטעות התנגשה בך.

*מסתכלת עליך למעלה למעטה ואז כאשר אתה מבחין היא מביטה לכיוון אחר.

*היא מחייכת או צוחקת כאשר העברת את המבט למקום אחר כאשר לפני זה המבט היה אליה.

איך להפוך לא לכן?

בדרך כלל בחורות מסרבות לצאת לדייט מכמה סיבות. אחד הסיבות שהם לא רגילות לצאת לדייטים או אולי אפילו חוששת לצאת לדייט. לכן כאשר אתה מזמין בחורה לדייט תאמר איכן תיפגשו כמו מקום ציבורי שיש שם אנשים מלבדכם. שהיא תרגיש בטוחה.בגלל זה דייטים בצהורים הרבה יותר קלילים למרות שלפעמים הם פחות מהנים.אם אינך מצליח לצאת איתה לבד אז תיצא בחבורה של אנשים. חברים טובים בסוף יעלמו ויתכן שתישארו לבד :) . אם הדבר לא יצא ותיהיו בחבורת אנשים אז כאשר תיפרדו תמיד תוכל לתפוס דקה או שניים כאשר תיהיה לבד איתה ותגיד שמאוד נהנת ותישמח לראות אותה פעם הבא לבד . או שתמיד תוכל להגיד שתתקשר אליה. נסה להתקשר במצבים לא שיגרתים כגון או שאתה בעבודה או בפגישה. זה מדליק לפעמים בחורות. כאשר אתה מזמין בחורה לדייט אז שאל את זה באופן שיגרתי בלי התרגשות כאילו זה דבר שקורה מידי יום אל תביא לזה משמעות גדולה מידי. בשביל הבחורה דייט ראשון זה אומר שזה תחילת מערכת יחסים חדשה.

מה לעשות במהלך הדייט?

אל תשכח להגיע לפני הזמן תמיד! אל תאחר בפגישה הראשונה. תיבדוק האם את מסודר ולא פרוע אחרי ריצה.

כאשר אתה מדבר איתה נסה להסתכל לרוב בעיניים ואז לרדת להסתכל בשפתים. תמיד תנסה לשמור על קשר עם עינייה. כאשר תפגוש אותה תיראה לפי המצב האם יהיה אפשר לנשק אותה בלחי או פשוט להסתפק בלהושיט את היד. תזכור שבחורה רגישה למגע פי 10 מבחור. לבחורה יש זיכרון ניפלא למגע, נשים יכולות להתגעגע לאדם אפילו לפעמים בגלל המגע שהיא אהבה.

נסה להיות עצמך ולא מישהו אחר. התנהג בטיבעיות. אל תשכח להביא לבחורה מספר מחמאות אני בטוח שהיא התארגנה לפני הפגישה כמה שעות טובות. לכן חשוב לבחורה להעניק ביטחון איתך. זה גורם לבחורה להרגיש בטוחה ובך היא תריצה שתימצא לידה ותעניק לה ביטחון שחסר לה. באותו היום שיש לך פגישה נסה לא להגיע מותש ועייף ובלי מצב רוח. בחורה רוצה שתצחיק אותה תעניין אותה שתיהיה יצרתי ולא איזה בחור שיהיה עצוב לידיה ומשעמם.לרוב אם תשאל כל בחורה אז היא תגיד לך שאחד מהדברים שבחורה רוצה אצל גבר זה חוש הומור, יצרתיות,חיוך.לכן השתדל להגיע לפגישה עם מצב רוח מרומם,חיוך ועם המון חשק לדבר ולהקשיב. לבחורה מאוד חשוב שתקשיב לה ותנסה להבין אותה, ככה היא תאריך אותך הרבה יותר. נסה להשתתף בשיחה להגיד את דעתך. הנסה לדבר באותו הקצב שהבחורה מדברת. לפעמים אף נסה לנשום באותו הקצב דבר זה נורא עוזר. כאשר פגש אותה השאלה הנישאלת לאן תלכו הרי ברור לך שהיא לא תירצה לשבת ליד הבית שלה בסביבתה השיגרתית. לכן יש כמה עצות:

*פארק שלא הייתה בו ויש מקומות רומנטיים בו.

*מקומות שקטים כמו ברים או אווירה רגוע.

*בילארד

*באולינג

*קפה באחד החניות

*בילוי בקניון

*קולנוע

*גויסטיק

רכיבה על אופנים*

רצוי לבחור מקומות כאלו שאתם תהיו יותר לבד מאשר עם סביבה של אנשים. למשל לא הייתי ממליץ לך ללכת לדיסקו בזמן הראשוני. מכיוון שאתה עדין לא החבר שלה וגם אם תירקוד אל תשכח שיהיו עוד הרבה בחורים מסביב וגם אתם עדין לא כל כך קרובים בשביל זה.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

קודם כול אני בת וזה ביכלל לא נכון מה שאמרת

אנונימי אמר/ה...

סבסבסבססססבבסבבבבבבבבבבבבבבבבבביעככגדעכדגכדדדכיכעג

Unknown אמר/ה...

תקשיבו יש כמה דברים נכונים במה שהוא אומר חוץ מהחלק של לתת מחמאות אם הגבר יתן מחמאות אז הבת תתחיל להרגיש שהגבר רוצה אותה וזה לא יהיה אתגר בשבילה ולא תתעניין יותר בגבר אבל אם הגבר יראה שיש עליו מיתחרים והיא לא היחידה אז היא תתחיל לפעול ובלי שהיא תשים לב היא תתחיל לרצות אותו

אנונימי אמר/ה...

כל בחורה עולם בפני עצמה!
בגדול רוב הבנות שקרניות!!!
חבל על כל הגברים שזקוקים לטיפשות הללו!!!!!!
אי אפשר איתן ואי אפשר בלעדיהן.