יום שני, 2 באפריל 2007

נקודות חשובות להדגשה

הדבר ששובר את ליבה של כל בחורה, כאשר היא מגלה ששיקרת לה. לכן אני ממליץ לעולם לא לשקר ותמיד להגיד את האמת. אתה בטח חושב אז מה העניין בכך שלא אמרת את הכל ושיקרתי, הדבר ששובר אותה זה יושר! יושר, לבחורה זה בין הדברים הכי חשובים שהיא מחפשת בבן זוג.

דבר נוסף שעוזר המון כמו שצויין קודם הוא הומור. נשים מחפשות גברים שיכלו לבדר אותם,להצחיק עד הדמעות. אם אתה יכול להצחיק בחורה אז תידע שאתה כבר עשית את 90% אחוז מהדרך. אם אתה בדרן מלידה תשתמש בזה המון וזה יתרון על פני האחרים.אם אין לך את זה ,זה לא בעיה תמיד תוכל לקרוא בדיחות ואני בטוח שקראו לך מצבים מצחיקים שתמיד תוכל להתחלק עם הבחורה.

קשר עיין-קשר עיין נורא חשוב!-אפרט אליו בהמשך.

בחורות נימשכות לבחורים שיש להם ביטחון עצמי גבוה ויש להם מילה.אם יש לך בעיות עם הביטחון העצמי נסה לא להראות זאת. תמיד תוכל לילמוד את שפת הגוף דבר זה נורא יעזור לך, דבר נוסף שיכול לעזור לך זה לקנות ספר אשר יכול לעזור לך להרים את ביטחון העצמי או נסה לחכות אנשים אחרים בעלי ביטחון עצמי גבוה.עמוד זקוף, בהליכה יציבה, נסה שהראש תמיד יביט לפנים ולא לריצפה.

אחד הדברים החשובים מאוד הוא בגרות. בחורות נימשכולת אל בחורים שיודעים מה הם רוצים ושיראו לנשים שהם אלו ששלוטים במערכת יחסים. בחורה רוצה הגנה ובחור שידע תמיד מה לעשות.

לרוב נוצרה הרגשה שבנות כל כך אוהבות בחורים שהם מאצו("בחורים רעים,אשר לא מביאים לבחורה צומת לב...וכדו"),אך אין זה נכון. אחרי שבחורה מתאכזבת מבחור כזה אין היא נימשכחת יותר לבחורים הללו.בחורה מחפשת לרוב בחור ריגשי אשר ידע איך לרגש אותה וידע איך לגעת בליבה.

ההמשך בעוד יומים תהנו.

אין תגובות: