יום שבת, 31 במרץ 2007

למה אחרים כן ואני לא?

שאלת את עצמך מתי שהוא למה בחורים אחרים מצליחים כל כך עם בחורות אפילו שהם ניראים פחות טוב מימך?

ואתם מרגישים שלכם מגיע יותר?תמיד אתם מתרגילים דברים אם זה בעבודה אם זה בלימודים ולגבי בחורות אף פעם לא חשבת לתרגל? תאמינו לי שזה גם סוג של אומנות! גם בתחום הזה אנחנו יכולים לתרגל ולהצליח בגדול.

המטרה של הבלוג הזה שתיהיו מומחים ותוצאו עם הבחורות הכי מושכות והכי חמות~

כדי לצאת עם בחורות לא צריך להראות הכי יפה שבעולם וגם לא צריך שיהיה לך אבא עשיר או ארנק מלא בכסף עד כדי כך שהמכנסים שלך נ ופלים מימנו. מה שאתה צריך זה כמה עצות מועילות כדי לימשוך בחורות וכמה משפטי פתיחה,והיא כולה שלך. זה הבלוג שיפתי לך את הסודות של הנשים ויעזור לך להתקדם עם הנשים הכי יפות שרק תירצה. הטיפים והמלצות שתיקבל מהבלוג הם באו מניסיון של שנים וממחקרים שנעשו. אספתי את החומר הרב מהרבה מקורות וליכדתי אותו עבורך, ישנם מאמרים שתירגמתי. וכמובן כמה מחקרים שעשיתי בעצמי.

בואו נעובר לנושא הראשון, זכרור שנשים הם לא כמו גברים. יש להם חשיבה שונה חלוטין! כימעת לכל הגברים הדייט הכי מושלם הוא שהבחורה תיהיה מהממת, אם יש לה גם אישיות נחמדה זה בונוס ...

בשביל הבחורה הדייט המושלם זה הבחור שידע להעריך אוותה, להביא לה מחמאות,יאהב אותה ולידו היא תרגיש בטוחה. נישמע כמו אופנה ישנה? דבר זה אמתי לחלוטין! בהחלט אין זה שולל את הדבר שנשים חושבות גם על סקס וגם על המראה הגיברי אך זה בתוספת. נשים שואפות לקשר נחמד ולבחור שיהיה איתם נחמד, במקום בחור אגריסיבי וקר. זכור אל תנסה לנמק על סקס או לדבר על זה בפעמים הראשונות דבר זה יראה לבחורה עד כמה אתה נואש לזה והיא תידחה אותך.נסה להיות אכפתי וחברותי וכל מה שאתה רוצה להעניק לבחורה זה אהבה. הסוד הראשון זה להביא לבחורה מה שהיא רוצה ולא מה שאתה חושב שהיא רוצה!

מה בחורות מחפשות?רוב הבחורות מחפשות את הדברים הבאים אך אין זה כולל את כולם:

-יושר

-הומור

-קשר עיין

-חיוך

-אישיות

-ביטחון

-בגרות

-רגישות

בפוסט הבא---תגלו עוד סודות שיעזרו לכם לכבוש כל בחורה!

אין תגובות: