יום שני, 26 במרץ 2007

צעדים בסיסים להצלחה

בפוסט הזה נעזור לך להצליח בכמה שיותר דיטיים. נקודות שיוזכרו בהמשך הם הנקודות שעזרו לך במהלך הדיטיים. האם זה דורש תירגול??? ---> כמובן!!! תמיד תיזכר שעם כל תרגול אתה שואף לשלמות ובכך נעשה מומחה יותר. האם אתה הולך להנות? כמובן!
ראשית כל אתה חייב לזכור שאם אתה קורא את הבלוג עליך להיות בעל גישה חיובית ואתה חייב להאמין שתצליח, למה? כי אין סיבה שלא!
עכשיו תיתאר לעצמך את התמונה הבא. מישהי באה אלך ומנסה לומר משהו והיא מאדימה, אתה מנסה לקלוט משהו אבל לא מבין כלום. ככה נשים מרגישות כאשר הגבר הוא ביישן ואין הוא בטוח כלל במעשיו. אם אתה בישן אז נסה להשתחרר וללכת ברחוב נסה אף לפתח שיחה עם בחורות ללא כל מטרה, אלה כדי לעזור אומץ בלשוחח עם נשים. כאשר תעשה את הפעולה הזאת מספר רב של פעמים תרגיש חופשי בלדבר עם נשים ללא שום מגבלות. גרום נוסף שעוזר, בחורות נוראה נימשכות אל הבחורים שמעניקים להם ביטחון. רוב הנשים מצפות שהגבר יעניק להם ביטחון, ככה גם ניתן לראות זה בטבע כאשר הזכר נילחם בעונת הזיווגים שלו עם זכרי אחרים ובכך הנקבה שבוחרת את הזכר החזק ביותר מגדילה את הסיכוי להשרדות דורות הבאים. ככה שאם תראו לאישה שיש לכם ביטחון עצמי(אך לא מופרז) דבר זה מאוד יעודד את הבחורה להיות איתכם בקשר.
החשיבה שלך מאוד חשובה. רוב הגברים תמיד חושבים שלילי שלא יצליח להם שום דבר עם אישה יפה, דבר זה סוגר הרבה מאוד דלתות לבחורים הללו. אם תחשוב חיובי ותאמין אז זה יקרה. כאשר הגישה שלך תשתנה ביחס לנשים אתה תיהיה משוחרר וככה השיחות עם המין הנשי יזרמו טוב יותר. שיטה נוספץ שתעזור היא בכך שתיפתח שיחה עם בחורה שנורא אהבת ואז באמצע הנושא הכי מעניין תגיד שאתה חייב לעזוב דבר זה ימשוך נורא את האישה אליך. רוב הסיכוי שהיא תירצה להשאיר את המיספר הפלאפון שלה בכך שתוכל ליצור איתה קשר. טעות נפוצה הבאה שברגע שתיקבל את המיספר תירצה להתקשר למחורת, אני אישית ממליץ להתקשר אחרי יומים כדי שלא להראות לבחורה שאתה נואש או שאתה לחוץ. תמיד תיזכור הרכבת לא בורחת וגם יש שפע של בחורות אחרות שרק מחכות להזדמנות להכיר אותך.

תאמין---->תתרגל---->תצליח

אין תגובות: