יום שישי, 23 במרץ 2007

הקדמה

שלום לכל הגולשים שרוצים להצליח עם המין הנשי. השאלה שבטח הראשונה שתישאלו----> מי הוא בכלל שילמד אותנו כיצד להתחיל עם נשים....

התשובה שאני מעניק לכם, היא תיהיו עם ראש פתוח ותיראו לאן תוכלו להגיע עם הדברים שאתם הולכים לילמוד בבלוג הזה. וחלק מימכם שכבר שולל את האפשרות שאני יכול לעזור לו אז אתה מוזמן כבר עכשיו לילחוץ על האיקס האדום בצד הימיני של הדפדפן שלך :).

אלו שכן החליטו להישאר בואו נתחיל.

הבלוג הזה שונה משאר הדברים מכך שלי יש שלל של ניסיון בתחום וגם תרחתי המון זמן בלקרוא ספרים שלמים על איך להצליח עם המין השני וכל המטרה שלי היא לעזור לכם להגיע לשיא הפוטנציאל שלכם!

כדי לקדם את האתר נסו לפרסם אותו עוד ועוד ככה תקבלו כמה שיותר עידכונים! J

אז בואו ניצא למסע שישנה את חייכם הרווקים לעד!---->

העידכון הבא יהיה בעוד מספר ימים, ממליץ לכם לשמור את הכתובת הבלוג.

אם יהיו מספר שאלות על המאמרים תוכלי להגיב ואני בשימחה יענה לכם.

4 תגובות:

Unknown אמר/ה...

מן הראוי שלפחות תכתוב בשפה נורמאלית.
השגיאות שלך מעידות או שאתה ילד כתב או פשוט עילג.

success אמר/ה...

נדב היקר!
שלום רב לך. אם לא שמת לב בלוג זה לא נועד להעשיר אותך בידע לשוני :)
יתכן וישנם שגיאות כתיב או שגיאות תחבירים אך דבר זה לא אמור להפריע לגולשים להגיע לשיא הפוטנציאל :)

אנונימי אמר/ה...

צודק ובכל מצב הוא אמור לדבר בכבוד!! אבל כל מילה שלך נכונה ואני שמח לקרוא את הכל ולומר אה אני עושה טו חח

אנונימי אמר/ה...

זה הסיבה שאתה לא מצליח עם בנות!!!! חחח