יום ראשון, 25 במרץ 2007

שגיאות נפוצות

חלק א

שגיאות נפוצות

1)קינאה- כן כן חברה הבעיה הראשונה שלנו היא קינאה. כאשר אנו רואים גורם מאיים אזי מתחילים ישר לתפוס קינאה ושינאה. וזה בעצם מראה על חולשיתינו ועל כך שהאחר הרבה יותר טוב מאיתנו. לרוב אנו מפתחים קינאה כאשר אין בכך צורך כימעת, גורם לריבים מיותרים. גורם לנו להיראות טיפשי. נשמים אוהבות גברים שבטוחים בעצמם ושלמים עם עצמם. לכן אין טעם להריגש מאוימים.

2)נידנודים מיותרים- בהיבזדות הקשר אנו הגברים מתחילים ישר לנדנד לאישה באין ספור הודעות ולהגיד כל הזמן את הרגשתינו. אין הדבר נכון. ככל שמנדנדים יותר גורמים לאישה לאבד חוסר עניין ובכך היא מתרחק עוד יותר. הנשים אוהבות נורא בילבול, בכך שאנו מנדנדים אנו נותנים לאישה ישר להבין עד כמה אנחנו מעוניינים בה. דבר זה גורם לנו להיראות שקופים לחלוטין ובכך האישה מאבדת עניין. נכון שיש התלהבות מהעניין אך אנו נינסה לשמור אותה בתוחיינו. תנו לאישה קצת רווח בחייה, תראו לה שאתם יכולים לחיות גם בלעדיה. אל תרכזו את חייכם מסביב לחייה. תתנו לאישה קצת לחשוב עליכם, בכך שאתם יוצרים קצת מירחק בינכם זה גורם לאישה להתגעגע ולהרגיש עד כמה היא לא רוצה לאבד אותכם.

3)פינוקי יתר-בשלבים הראשונים אני מציע לא לפנק את האישה יותר מידי. כי הקשר רק נוסד לכן עדיף להימנע מלקנות מתנות יוקרתיות. בקניית מתנות ולהיות כל הזמן אכפתי זה מרחיק את האישה, ובכך זה מראה לה עד כמה היא חשובה לנו. דבר היכול להרחיק אותה או שאנו יכולים בקלות להיות "הידיד הכי טוב". לרוב הנשים אוהבות את "הגברים הרעים" אלו שלא מראים לאישה שהיא חשובה להם, מנסים להביא פחות צומת לב ובכך מושכים את האישה יותר.

4)לא ללכת שלל-אם אינכם מסכימים לרעיון או לדבר אחר תגידו את דעתכם, אל תיהיו הכלבלב של האישה. תמיד אימרו את דעתכם ולא תינסו להסתיר זאת. בכך תראו לאישה שאתם לא נישלטים אלה שיש לכם גם דעה משלכם.

5)להיות סופרמן-דבר שיכול נורא לדחות אישה זה שהגברים משחקים אותם סופרמן,כל יכול. אכן הבחורה אוהבת גברים שמרגישים את עצמם כל יכולים אבל לפעמים אנחנו משחקים עד כדי כך שגורמים לאישה פשוט להתרחק. תמיד צריך להיות מי שאתה ולא לשחק אותה סופרמן. אין הדבר אומר שתהפכו להיות משעממים.

בפרק הבא---------> מפתחות עזר לכבוש כל אישה.

אין תגובות: