יום שישי, 13 באפריל 2007

איך להדליק בחורה חלק ב

הסוד לפגוש את הבחורה המושלמת עבורך!

כמה טכניקות שאתה הולך לילמוד היום הם נורא חשובות זכות בלעדם שום דבר שבעולם לא יכול להחליף אותם.

גישה-אין שום דבר שיכול להחליף את טכניקת הגישה. אם אתה רוצה להשיג המון בחורות ולשמור אלהם אתה חייב שתיהיה לך גישה נכונה. בחורה לא רוצה להימצא עם איזה חנון או בחור שאינו מפותח. בחורה שואפת למצוא את הזכר שיוכל לעמוד על שלו ולהיות גבר. אתה צריך להיות טיפה קשה להשגה כדי שהחורה תירצה להתאמץ קצת. ככל שיש יותר אתגר לבחורה ככה אתה מושך אותה יותר. בחורות לא אוהבות בחורים שהם שקופים מידי כי הם די קלים להשגה. תיהיה מצד אחד חוסר אכפתי ולא ממש מעוניין ומצד שני תיהיה לפעמים אכפתי וכן מעוניין, אפילו אם אתה לא כזה. בעזרת הטכניקה הזאת תשיג את התוצאות הרציות אפילו מעבר לציפיות שלך!

יצרתיות-אין בחורה שבעולם שרוצה בחור ממוצע! בחורה תמיד מחפשת בחור יחודי, שונה מימנה. בחורה חולמת על גבר מיוחד! מהיום אתה תימחק את המילה ממוצע מהמילון שלך וגם מהחיים שלך! ותדגיש את המילה יחודי. מהיום אתה תהפוך לגבר שאף אישה לא תצליח לעמוד בפניך! גבר שיש לו שלל של בחורות בין האצבעות.

עכשיו תאר לך את המצב הבא. גבר ממוצע יזמין את הבחורה למשקה או ישב לידה וינסה לדבר איתה. הבחורה בטח תחשוב לידיה הינה עוד גבר שיגרתי שרוצה להתחיל איתי. תחשוב, בטח כבר עשרות בחורים התחילו איתה ככה. אתה חייב להיות יצרתי. וגם אם אתה מזמין אותה ביא בטח כבר שתתה כבר משקה או שניים. אתה חייב לגרום לבחורה להרגיש מיוחדת. במיקרה כזה הבחורה פשוט תגיד לא תודה, במילים אחרות לך חפש מי שיענה אותך. הטעות שלך זה שלא היית יחודי. המישפט הפתיחה שלך אמור להיות ככה כאילו היא נימשכחת אליך. ושהיא רוצה להכיר אותך. אולי זה נישמע לך מאוד קשה לעשייה אך דאגה זה קל לביצוע. המחשבה שאתה צריך להעביר לה בראש היא, " הוא מיוחד, שונה,מאוד מעניין!".

נשיקה מושלמת?

שאלת את עצמך ומה היא בעצמם הנשיקה המושלמת? אזי אני אענה לך בכנות. הנשיקה המושלמת היא הנשיקה שצריכה להיות הראשונה עם אותה בחורה ועדיף שזה יהיה במקום מקסים. השאלה שתישאל מקום מקסים? על מה הוא מדבר בכלל... מקום מקסים זה יכול להיות מקום בטבע או בים, בשקיעה, או בכל מקום יפה רומנטי וקצת חשוך. כמובן שאתה צריך להיות לבד עם הבחורה. תזכור אומץ כאן זה שם המישחק! תראה ביטחון כמו שדיברתיבפרקים הקודמים. התקרב לבחורה לאט. תדבר איתה ואז תיהיה קרוב ותסתכל לה בעיניים ואז לאט בשפתים. תיראה שהיא אינה מתרחקת ואינה מסרבת. לאט לאט התקרב ואז נשק אותה באיטיות. ממחקרים רבים נובע שבחורות מקבלות הרבה יותר הנאה כאשר הנשיקה היא איטית. אל תמהר לנתק את השפתיים שלך משפתייה. תהנאה מכל רגע. זכור שהנשימה שלך תיהיה רעננה באותו הזמן. ובכלל אני ממליץ בכלליות לפני הדייט להיות עם מסטיק ולהימנע מלאכול בצל, שום.... בעת הנקישה תוכל בעדינות עם ידיך לגעת לה בפנים ובאטיות רבה. עם הנשיקה הראשונה עדיף לא למשוך יותר מידי זמן אלה לנשק בדייט הראשון. לא תמיד זה יעבוד תיראה גם לפי המצב... אם אתה רואה שהיא יצאה איתך לבד והיא מראה התעניינות ושותפה לשיחה מחייכת אז יש סיכוי רב שתירצה להתנשק איתך. תוכל לנשק אותה או באמצע דייט או בסוף. רק תידאג שהמקום יהיה יפה ושיהיה בו כמה שיותר טבע. לפי רוב הדעות מהנשיקה הראשונה מתחילה מערכת יחסים. לכן אליך לזכור את התאריך הזה. בעתיד תצטרך להכין מתנות כאשר תיהיו חודש, חצי שנה, שנה...

אין תגובות: