יום שישי, 6 באפריל 2007

היכן להכיר בחורות

מקומות המובחרים להכיר בחורות

השגיאה שרובינו עושים זה מנסים להכיר בחורות בצורה קלאסית בימינו.למשל כמו בלילות בפאבים או במסיבות ליליות.לרוב אין לך תוצאות וגם הדבר נורא קשה כי הרוב הוא גברים והמיעוט נשים לכן התחרות גדולה וגם יש המון מתמודדים. אם אתם באמת רוצים להכיר נשים זה בחיי היום יום. זכור ככל שאתה פוגש בחורה לעיטים תכופות בחיי היום יום ככה יהיה לך קל יותר לצאת איתה, ויש סיכוי רב שהיא תסכים להצעה. אך זכור שאין זה סוף הפסוק.

איך להכיר בעבודה?

מקומות העבודה הם מקום נורא טוב להכיר בחורות. אתה עובד עם הרבה נשים מושכות וכאן אתה יכול להפוך למיעוט. אם אתה עדין לא הכרת אותה אז הדרך הכי טובה היא להראות לה שאתה מתעניין בעבודתה, או שבקש מימנה שתעזור לך בעבודה. דרך אחרת ללכת לעבודה כברמנים או כמוכרים ,כעובדים. למשל הברמנים שככה הבחורה הופכת להיות הלקוחה ולא השותפה לעבודה.אך אם אתה מעוניין לעבוד שם תבדוק את המקום בזמן האמת, תילך לשם פעם או פעמים לראות שאך יש שם בחורות. הסוד הכמוס זה לא מה שתגיד אלה לאן תלך בשביל להכיר בחורה. אם אתה צעיר אזי גש למקום של גברים מבוגרים ושם אתה בטח תיהיה מוקף בבחורות צעירות מכיוון שהם ימשכו אליך. זכור בחגים קל מאוד להכיר כי בדרך כלל נשים תמיד הולכות בחבורה של אנשים תמיד תוכל לגשת לשאול איכן יש כאן בבר או פאב...

כאשר אתה מכיר בחורה נסה לשאול שאלות חיוביות. למשל אל תשאל אולי את רוצה משקה אחר. נסה לשאול שאלות חיוביות למשל מה את עושה היום בערב, נסה לכוון את השאלות לדברים חיוביום תמיד.בנות תמיד נימשכות לגברים שמלבלים הרבה במעדונים.אם אתה רוצה לנוע ממקום למקום רק בעזרת האוטו אז אתה מפספס המון. לא זכור לי שמישהו הכיר בחורות על ידי נסיעות ברכב. מה שכן...זה שאתה תמיד יכול לנוע ברכבות או אוטובוסים או ללכת אפילו ברחוב, ככה תוכל להכיר בקלות יותר ותיפגוש הרבה יותר בחורות.אבל אל תשתמש בשיטה הזאת כאשר חשוך או בלילות. שיטה זאת אינה תעבוד. אם למשל אתה נוסע לאוטובוס אז תיגש לבחורה ותישאל האם אפשר לשבת לידה("סילחי לי האם המושב הזה פנוי?"). או שיטה אחרת היא אולי תוכלי לומר לי איך להגיע ל....או תמיד תוכל לומר אני אבוד..

אפשרות נוספת להכיר דרך האינטרנט. יש שלל של אתרי הכרויות אשר אפשר להירשם אלהם בחינם. ממליץ לך לבחור תמונה יפה מהאוסף הגלריה שיש ברשותך. בפרטים ממליץ להשתמש בקצת הומור:). כאשר אתה כותב תגובה לבחורה ממליץ לך להפעיל את הראש ולכתוב משהו לא שיגרתי שיגרום לבחורה לחייך ולהתכתב איתך. אל תכתוב דברים שגרתים כמו:" היי נורא אהבתי את התמונות","מה שלומך?"...

לדוגמא אם אתה רוצה למשוך בחורה תיראה לפי האתר מתי היא נולדה וכך תיראה בכל מיני אתרים אסטרלוגים את התכונות שלה, כך תוכל לכתוב לה שאתה מבין אותה ולציין קצת מהתכונות שלה וגם שתידע לעצמך האם היא מתאימה לך.

בפרק הבא בעוד מספר ימים כיצד למשוך נשים!

מוזמנים להשאיר תגובות !



3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יש משהו במה שאתה אומר

אנונימי אמר/ה...

צפה בסרטון
http://www.youtube.com/watch?v=gz4LVQj_7XA

או כנס ל 2match2
אתר מדהים שמוצא בצורה חכמה רק את היפות ורק את אלו שמתאימות לך

אנונימי אמר/ה...

יש אתר היכרויות מגניב www.2match2.com

שם אפשר להכיר מלא אנשים איכותיים, יש שם אפשרויות חיפוש מגניבות

בהצלחה